Alkuperäinen kirjoittaja FANG-ANN-75:
:wave: kato kohtalotoveri. Mulla huomenna keskustelutapaaminen kirurgin kanssa ja päätetään leikkuupäivä. Kauan kärsit ennenkuin sait apua? Mikä sun tilanne on? Miten voit jne? Mä pelkään ettei ehitä leikkaan ennen sairaanhoitajien lakkoa/irtisanomisia. Hemmetti :'( aina joutuu pelkään ja jännään. Olis paree päästä pian.
sori en ollu koneella aiemmin vastailemassa ja nytkin tuo meiän vauva on kovasti tässä sylissä auttamassa : D
mulla ei siis kohtauksia kerenny paljoa oleen..kolmannesta menin ensiapuun ja sen jälkeen ollu kaksi kertaa...mutta nyt kun taaksepäin aattelee niin muutaman kerran raskausaikana tais olla sappi eikä närästys kyseessä kun oli niin kovat kivut!!
nyt ei kohtauksia ole ollu kohta varmaan kuukauteen tai puoleentoista...en muista..
ensi viikon torstaina siis menen leikkuriin...
niin ja tosta imetyksestä vielä minkä laitot tohon seuraavaan viestiiin...
aamulla ennen esilääkitystä saa imettää mutta leikkauksen jälkeen kuulemma pitää kerta tai kaksi pumpata viemäriin ennen syöttöä koska sinä voi olla jotain lääkkeitä...ja jos joutuu ottaan jotain kipu tms lääkettä sen jälkeen niin sekin vaikuttaa siihen saako imettää...
ite aattelin että joko mies tuo aamusta vauvan syömään ja leikkurin jälkeen sen illan varmaan sa pulloo ja yöllä kun olen poissa niin pulloo..täällä siis pitävät seuraavaan päivään ennen kuin päästää pois!! itekkin luulin että pääsen samana päivänä mutta ei!!
eli opeta lapsesi pulloon jos ei vielä osaa... meillä ei oo kans pulloo syöny kuin joskus pienenä ja kokeiltiin niin eka katto että mitä helkuttia sää mun suuhun tunget ja sit imas ja kun tuli maitoo niiin huokas syvään ; O
tsemppiä vaan sille toisellekkin joka odottelee pääsyä leikkuiiin..toivotaan ettei olla kauheen kipeitä!!
mulla mies on viikon lomalla joten saan edes hiukan hengähtää kotona mut sitte se arki koittaa ton 3veen ja 5kk vauvelin kanssa : D