Sappileikkauksen jälkeen.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Lääkäriin vaan, ettei olisikin esim Refluksia, minulla hoidettiin pitkään refluksitautina, mutta löydettiinkin sitten sappivaiva, sappirakko poistoon ja vaivat katosivat.
Ainoastaan joskus katarri oikuttelee :whistle:
 
Niima
sulla on tod. näk sappitiehyeissä kiviä joita ei vissiin saa poistettua millään. mulla onneksi auttoi sappirakon poisto.. mutta nyt lähes samanlaisia mahakipuja vatsahaavan takia.. :(
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Niima:
sulla on tod. näk sappitiehyeissä kiviä joita ei vissiin saa poistettua millään. mulla onneksi auttoi sappirakon poisto.. mutta nyt lähes samanlaisia mahakipuja vatsahaavan takia.. :(
No saa pois, muttei leikkaamalla.
 
vierailija
Facekaveri valitti mahakipua, mutta sanoi, että se menee ohi, kun vaihtaa asentoa. - Minulla oli ollut sappirakon tulehdus ja sen jälkeen sappirakon poisto ja kehotin häntä menemään lääkäriin. Ei mennyt, kuoli sapesta alkaneeseen syöpään. - Hakekaa apua, älkääkä jääkö kotiin ihmettelemään.
 
vierailija
[QUOTE="Niima, post...n tod. näk sappitiehyeissä kiviä joita ei vissiin saa poistettua millään. mulla onneksi auttoi sappirakon poisto.. mutta nyt lähes samanlaisia mahakipuja vatsahaavan takia.. :(
[/QUOTE]
Voiko ne kivet olla karamellisoitunutta sokeria?
 
vierailija
Facekaveri valitti mahakipua, mutta sanoi, että se menee ohi, kun vaihtaa asentoa. - Minulla oli ollut sappirakon tulehdus ja sen jälkeen sappirakon poisto ja kehotin häntä menemään lääkäriin. Ei mennyt, kuoli sapesta alkaneeseen syöpään. - Hakekaa apua, älkääkä jääkö kotiin ihmettelemään.
Syöpäsolu on saanut reippaasti sokeria siitä
 

Yhteistyössä