vierailija
Leikattiin ½ vuotta sitten sappikivet ja sappirakko. Kivut ovat pysyneet entisellään. Onkohan mitään lääkettä joka auttaisi tähän kipuun.
Jahas. Palstalaistenko luulet tietävän paremmin kuin alan asiantuntijan?Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Eipä ole auttanut lääkärikään. Sanoi vaan ettei voi mitään vaikka oli kirurgi kysymyksessä.
No saa pois, muttei leikkaamalla.Alkuperäinen kirjoittaja Niima:sulla on tod. näk sappitiehyeissä kiviä joita ei vissiin saa poistettua millään. mulla onneksi auttoi sappirakon poisto.. mutta nyt lähes samanlaisia mahakipuja vatsahaavan takia..![]()
Mikäs niissä?Kyllä mullakin edelleen oireilee, jos syön vääriä ruokia tai otan esim. panadolia.
Miksi niitä täytyy leikellä?Leikattiin ½ vuotta sitten sappikivet ja sappirakko. Kivut ovat pysyneet entisellään. Onkohan mitään lääkettä joka auttaisi tähän kipuun.
Esim sappinekroosin vuoksi.Miksi niitä täytyy leikellä?
Tulehdusko parani itsestään?Facekaveri valitti mahakipua, mutta sanoi, että se menee ohi, kun vaihtaa asentoa. - Minulla oli ollut sappirakon tulehdus ja sen jälkeen sappirakon poisto ja kehotin häntä menemään lääkäriin. Ei mennyt, kuoli sapesta alkaneeseen syöpään. - Hakekaa apua, älkääkä jääkö kotiin ihmettelemään.
Syöpäsolu on saanut reippaasti sokeria siitäFacekaveri valitti mahakipua, mutta sanoi, että se menee ohi, kun vaihtaa asentoa. - Minulla oli ollut sappirakon tulehdus ja sen jälkeen sappirakon poisto ja kehotin häntä menemään lääkäriin. Ei mennyt, kuoli sapesta alkaneeseen syöpään. - Hakekaa apua, älkääkä jääkö kotiin ihmettelemään.
Mistä siitä?Syöpäsolu on saanut reippaasti sokeria siitä
No jostakin sen täytyy saada energiaa. Oliko kokeillut ketogeenista ruokavaliota?Mistä siitä?
Ajattelet, että energia iskee vahvemmin johonkin kohtaan elimistöstä kun koko elimistöön?No jostakin sen täytyy saada energiaa. Oliko kokeillut ketogeenista ruokavaliota?
Ei, vaan olin 5 vrk sairaalassa tipassa. Sen jälkeen kotiutettiin ja laitettiin leikkausjonoon.Tulehdusko parani itsestään?
Mut mistä se johtui?Ei, vaan olin 5 vrk sairaalassa tipassa. Sen jälkeen kotiutettiin ja laitettiin leikkausjonoon.
SappinesteistäSyöpäsolu on saanut reippaasti sokeria siitä
Sappinesteistä
Opiskele mistä sappineste muodostuu ja mieti sitten mitä ihmeen tekemistä sokerilla on asia kanssa.Sappinesteistä
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat