Sanotte mitä sanotte mutta mä olen seuraavaa mieltä kaikesta! :) *Joidenkin mielestä NIIN turha*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PinkLily
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

PinkLily

Aktiivinen jäsen
25.04.2010
10 166
0
36
primalucecats.blogspot.com
Kaikista ei tartte eikä voi tykätä mut miks turhaa täytyy vihata?
Antaisitte huumorin ottaa ainakin välillä vallan ja olkaa huolehtimasta mistään :)
Pöllöilkää, hullutelkaa ja olkaa kakaroita. Se vie elämässä hyvällä mielellä etiäppäin :)
Ei tää elämä oo tarkotettu vihan ja katkeruuden ajaksi vaan nautintoja ja unelmia varten.

Hyvät ystävät ovat aina parantamassa huonoa päivää. "Käyttäkää" heitä. Älkää epäröikö soittaa kaverille jos joku ottaa pahasti päähän. Mulle ainakin sa ystävät soittaa jos on paha olla ja mä soitan kun en kaikkea miehen harteille tahdo kaataa ja kaverin kanssa on hyvä purkaa kaikki paha.

Vallottakaa maailma omalla tavallanne ja vitsi päivässä pitää lääkärin loitolla ;)
Nauttikaa joka päivästä koska ikinä ei voi tietää mitä elämä eteen tuo...

Joo tää oli tällasta "turhaa jupinaa" monen mielestä mutta tää on tyyli millä mä pääsen kaikista huonoistakin ajoista yli. :) Huumori on elämän suola :D

Sitten kyllä onnistuu kuvaamasi töllöily, kunhan elämän perusasiat olis kunnossa.
Monella energia ja aika ei enää riitä pöllöilyyn kun pitää esimerkiksi miettiä mistä repiä rahat seuraavalle viikolle ruokaan tai lapsille harrastusvälineet kouluun kun ei ole rahaa yhtään ylimääräistä?
Tai joutuu painimaan tärkeidenn päätösten kanssa, jotka vaikuttavat loppuelämään?
Tai joutuu pohtimaan eläämän "epäoikeudenmukaisuutta" sairauden,huonon parrisuhteen, oman typeryyden ym. asioiden vuoksi?

Sitten kun kaikki perusasiat ovat loistavalla tolalla, ihminen kykenee myös kuvaamaasi hullutteluun ja onnittelenn sinua siitä, että sinulla on perusasiat kunnossa. Kaikilla ei ole.

[QUOTE="totuus on";22762376]Sitten kyllä onnistuu kuvaamasi töllöily, kunhan elämän perusasiat olis kunnossa.
Monella energia ja aika ei enää riitä pöllöilyyn kun pitää esimerkiksi miettiä mistä repiä rahat seuraavalle viikolle ruokaan tai lapsille harrastusvälineet kouluun kun ei ole rahaa yhtään ylimääräistä?
Tai joutuu painimaan tärkeidenn päätösten kanssa, jotka vaikuttavat loppuelämään?
Tai joutuu pohtimaan eläämän "epäoikeudenmukaisuutta" sairauden,huonon parrisuhteen, oman typeryyden ym. asioiden vuoksi?

Sitten kun kaikki perusasiat ovat loistavalla tolalla, ihminen kykenee myös kuvaamaasi hullutteluun ja onnittelenn sinua siitä, että sinulla on perusasiat kunnossa. Kaikilla ei ole.[/QUOTE]

Ja ymmärrän että ihmisillä on vaikeitakin aikoja (niin vaikeita etten edes tiedä) mutta siinä vaiheessa on otettava joikaisesta pienen pienestäkin hyvästä hetkestä tiukasti kiinni. Kaikilla on niitä aikoja kun ei mitenkään jaksaisi enää painia esim. taloudellisen tilanteen kanssa ja siksi on hyvä vaalia niitä mahtavia ja ihania hetkiä, jotta muistaa että tunnelin päässä on aina valo ja itsellään on mahdollisuus pyrkiä siihen onneen mitä on ollut ennen vaikeita aikoja ja ne hetket auttavat jaksamaan.

Yhteistyössä