Sanotaan että Antti Tuisku on homo, mut,onko kuitenkaan? En usko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oikeasti en usko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oikeasti en usko

Vieras
Jotenkin ei vain voi uskoa kun se on niin äärettömän fiksu kaveri ihan vaan kun kuuntelee sen juttuja. Osaa käyttäytyä toisaankin nuoreki mieheksi.
Ei minusta yhtään homomainen ole ainakaan. Joten hieman epäilen kuitenkin sitä väitettä.

Asiahan ei munulle toiaan kuulu, kunhan mietin. Mutta jos on niin on ainut fiksu sellainen mitä olen tavannut tai nähnyt ihan vaan tv:ssä tai kuunnellut radiossa.

Juuri oli haastettelu yhdessä naistenlehdessä jossa Antti jutteli että toivoo perhettä ja puhui myös entisistä työöystävistään, joten eiköhän tuo ole hetero.

Että mitä? Ei voi olla homo, koska on äärettömän fiksu kaveri? Aloittajan mielestä kaikki homot on idiootteja, vai? Jo on.

Mä mietin just samaa. :D

Mun mielestä Antti on naismaanen ja kyllä hänestä saa helposti kuvan, että on homo. Mutta mitä väliä. Olkoot mitä on, eihän se meidän asia ole.

ja mitenhän se ketään hetkauttaa vaikka olisikin? Kai ihminen saa olla sitä mitä on? Muistan aikoinaan kun mummot meni pitkin seiniä kun Jari sillanpää tuli kaapista ulos. Eihän nyt jartsi....

No minä olen aloittaja ja en ole muita juttuja kirjoittanut. Valitettavasti minun mielestä homot ketä tosiaan olen tavannut tai kuullu, ei ole fiksuimmasta päästä. Jututkin on ihan mitä sattuu ( lue lapsellisia )ja on sellaisia turhan kikattajia.

No jos ne vain eivät halunneet, että sä tunnet olosi ulkopuoliseksi. :xmas:

mä tunnen monta homoa, mutta en yhtään "lapsellista ja kikattavaa". Näistä tuntemistani vain kaksi naista näyttää siltä, että "ehkä ei oo hetero", muistaen tietäisi ellei olisi kerrottu. Lähes kaikki ovat korkeasti koulutettuja (töistä siis tunnen nämä).

Eli ap hyvä, kuljet ihan väärissä piireissä jos olet jossain pintaliitohomobaarissa kikattavien transujen kanssa...

Jotenkin ei vain voi uskoa kun se on niin äärettömän fiksu kaveri ihan vaan kun kuuntelee sen juttuja. Osaa käyttäytyä toisaankin nuoreki mieheksi.
Ei minusta yhtään homomainen ole ainakaan. Joten hieman epäilen kuitenkin sitä väitettä.

Asiahan ei munulle toiaan kuulu, kunhan mietin. Mutta jos on niin on ainut fiksu sellainen mitä olen tavannut tai nähnyt ihan vaan tv:ssä tai kuunnellut radiossa.

Tässä, hyvät naiset ja herrat, on aidon homofobisen kaappihomon kommentti.

Uusimmat

Yhteistyössä