Sanotaan, että läskit on laiskoja, mutta minusta se on kyllä päin vastoin.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kyllä se jotain viitsimistä vaatii, että itsensä kovin isoksi saa. En minä ainakaan aina viitsi syödä, ellei ole jotain oikein hyvää tarjolla. Tykkään kyllä leipoa ja esim mutakakun voin heittää huiviini kerrasta, mutta en minä vain itselleni rupea mitään pöperöjä kyhäämään, ellei ole muita syöjiä paikalla. Että kyllä minä väittäisin itse olevani paljon laiskempi kuin joku monta ateriaa päivässä kokkaava ylipainoinen.

Jaaaha ja taas tällasen aloituksen vuoro...

Mä oon saanut itselleni ylipainoa ihan vaan napsimalla suklaata! Siinä ei paljon viitseliäisyyttä vaadita, syön terveellisesti ja raahaan kaupasta kassi kaupalla kasviksia -ja myös suklaalevyjä ja -pusseja, siinä samallahan ne kulkeutuu!

[QUOTE="qwe";23030749]Jaaaha ja taas tällasen aloituksen vuoro...

Mä oon saanut itselleni ylipainoa ihan vaan napsimalla suklaata! Siinä ei paljon viitseliäisyyttä vaadita, syön terveellisesti ja raahaan kaupasta kassi kaupalla kasviksia -ja myös suklaalevyjä ja -pusseja, siinä samallahan ne kulkeutuu![/QUOTE]

Mutta raahaat kuitenkin kaupasta noita terveellisiäkin juttuja ja ilmeisesti jopa valmistat niistä jotain? Ja kyllähän ihminen aika paljon saa syödä, että paino nousemaan lähtee.

[QUOTE="a p";23030768]Mutta raahaat kuitenkin kaupasta noita terveellisiäkin juttuja ja ilmeisesti jopa valmistat niistä jotain? Ja kyllähän ihminen aika paljon saa syödä, että paino nousemaan lähtee.[/QUOTE]

Joo raahaan raahaan, ja teen yksinkertaista kotiruokaa -etkö sä muka käy ruokaostoksilla etkä syö mitään???

Painon saa helposti nousuun syömällä suklaalevyn päivässä normiruuan lisäksi!!!

:confused: En ymmärtänyt aloituksesta mitään.

Päivän mittaan voi tehdä erilaisia ruokia salaattia, keittoa, smoothieta. Jos kalorimäärä on sama yksi iso ateria on paljon epäterveellisempi kuin monta pientä.

[QUOTE="qwe";23030773]Joo raahaan raahaan, ja teen yksinkertaista kotiruokaa -etkö sä muka käy ruokaostoksilla etkä syö mitään???

Painon saa helposti nousuun syömällä suklaalevyn päivässä normiruuan lisäksi!!![/QUOTE]

No aika harvoin tulee kaupassa käytyä, sitten vasta kun ei oikeasti ole mitään kaapissa. Kyllä muksuille aina jotain tulee viritettyä, mutta ei niitä aina itse jaksa syödä. Ei minua huvita syödä sellaissta, mistä en varsinaisesti pidä, tai jos syön, niin just sen verran, että pahin nälkä lähtee. Eli kyllä minusta pitää jotain viitseliäisyyttä olla, että monta kertaa päivässä tekee ja syö ruokaa. Kyllä minäkin suklaalevyn päivässä vedän helposti, mutta sen lisäksi ei sitten paljoa mene, paitsi tietysti kahvia. Ja jos lapset eivät jostain syystä ole kotona, niin en minä nyt pelkästään itseni vuoksi ala kokkaamaan yhtään mitään.

kyllä mä laitan itelleni ihan normi ruuan(en tietty aina mut yleensä) vaikka olisinki yksin kotona tai syön edellisen päivän jämät.En mä kyllä kokkaa ku yhen kerran päivässä mut kuitenki,syön mielummin ite tehtyä kunnon ruokaa ku jotain valmis-shittii.Ja ruokaa ei kyllä korvata suklaalevyillä.
No mä olen onneks aika normi mitoissa,ei kyllä kilon kaks pudotus haittais yhtään mut ei ne mua häiritsekkään kun olen kerta normi mitoissa.

Mä en ymmärtänyt yhtään mitään. Mä olen sekä ylipainoisena että nyt normaalipainoisena viitsinyt kokata itselleni ruuan joka päiväksi mutta teen isoja annoksia kerralla ja syön samaa ruokaa kolmekin kertaa.

[QUOTE="vieras";23030642]Kyllä se jotain viitsimistä vaatii, että itsensä kovin isoksi saa. En minä ainakaan aina viitsi syödä, ellei ole jotain oikein hyvää tarjolla. Tykkään kyllä leipoa ja esim mutakakun voin heittää huiviini kerrasta, mutta en minä vain itselleni rupea mitään pöperöjä kyhäämään, ellei ole muita syöjiä paikalla. Että kyllä minä väittäisin itse olevani paljon laiskempi kuin joku monta ateriaa päivässä kokkaava ylipainoinen.[/QUOTE]

Kyllä mie lähes päivittäin teen ruokaa mulle ja miehelle,jopa kaksikin kertaa. :) Ihan tavallista kotiruokaa,vihanneksia ja hedelmiä enkä syö isoja annoksia.
Mie kyllä silloin tällöin herkuttelen suklaalla,karkeilla tai leipomuksilla,mutten pysty kokonaista mutakakkua tai suklaalevyä syämään kerralla:O miten sie oikein pysyt?

Ap:n ruokavalio kuulostaakin todella terveelliseltä. :D

Miten paino muka liittyy siihen, että jaksaa tehdä ruokaa ja syödä säännöllisesti 5 kertaa päivässä?

Kyllä mie lähes päivittäin teen ruokaa mulle ja miehelle,jopa kaksikin kertaa. :) Ihan tavallista kotiruokaa,vihanneksia ja hedelmiä enkä syö isoja annoksia.
Mie kyllä silloin tällöin herkuttelen suklaalla,karkeilla tai leipomuksilla,mutten pysty kokonaista mutakakkua tai suklaalevyä syämään kerralla:O miten sie oikein pysyt?

Mua ärsyttää se kun jotkut luulee, että ylipainoonen pystyy kerralla syömään yhden kakun tai levyllisen suklaata, ruokaa uppoaa kerralla saavillinen jne. Mä en ole ikinä pystynyt syömään suklaalevyä kerralla, max. 2 riviä menee ja sitten tökkii.

Ai sekö nyt sitten onkin laiskuuden mittari tekeekö ruuan itse vai syökö valmista.

Entäs jos syö pelkkää valmisruokaa, karkkia, sipsiä, eineksiä ja mäkkiä ja on sikalihava - onkos sillon tosi ahkera kun jaksaa niin usein käydä mäkissä syömässä?

Yhteistyössä