sanon kyllä että jumankekka tätä nettishoppailua...elloksesta murinaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja KangasP-Akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

KangasP-Akka

Aktiivinen jäsen
30.01.2009
5 383
0
36
Mä en juurikaan koskaan osta netistä mitään vaatteita mutta nyt löysin ellokselta nätin uimatopin, semmosta oon ettiny jo viimekesästä asti ja aattelin no tilaampa sen. No sitten eihän se ylitä sitä 25? ja muistin et postissakin tuli joku kirje et -40% kalleimmasta tuotteesta ja -30% muista tilatuista ja katoin tytölle parit housut mukaan tilaukseen. Kassalle ja näpytteleen osotetta yms...ja tittidii "pahoittelemme virhettä" :headwall: yritä myöhemmin uudelleen...voi hanuri...voisko nyt joku vaan myydä mulle nätin uimatopin ihan normaalissa kaupassa!!!! :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KangasP-Akka:
nurisen vielä lisää :kieh: kassalle pääsee ja alennuskoodin syöttää ja kone sanoo että alet vähennetään kassalla, ketut se mitään vähennä...mikä tässä mättää???

Et vaan osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
nurisen vielä lisää :kieh: kassalle pääsee ja alennuskoodin syöttää ja kone sanoo että alet vähennetään kassalla, ketut se mitään vähennä...mikä tässä mättää???

Et vaan osaa.

no en varmaan osakkaan kun en oo ikinä ennen tilannut tarjousnumerolla, että olisitko kiva ja kertosit miten toimii jos itsekkään osaat...

Et vaan osaa.

no en varmaan osakkaan kun en oo ikinä ennen tilannut tarjousnumerolla, että olisitko kiva ja kertosit miten toimii jos itsekkään osaat...
Siinä näkymässä missä voit lopullisesti hyväksyä tilauksen on eriteltynä kaikki mitä tilaat ja kaikki alennukset. Menet siis ostoskoriin ja tarkistat että alennusnumero on siellä alimpana ja klikkaat eteenpäin. Sitten pitäisi näkyä se erittely. Silloin kun toimii niin kuin pitäisi...

Et vaan osaa.

En tilaa Elloksen lumppuja.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:

Et vaan osaa.

Siinä näkymässä missä voit lopullisesti hyväksyä tilauksen on eriteltynä kaikki mitä tilaat ja kaikki alennukset. Menet siis ostoskoriin ja tarkistat että alennusnumero on siellä alimpana ja klikkaat eteenpäin. Sitten pitäisi näkyä se erittely. Silloin kun toimii niin kuin pitäisi...

siinä on se toppi+housut ja normaalit hinnat ja alhaalla lukee tarjouskoodisi xxxxx ja 40% alennusta* kalleimmasta tuotteesta + 30% alennusta* muista tuotteista! silti ihan normaali hinnat ei vähennä

Niin ja voi tietysti olla niinkin, että ne sun valitsemat tuotteet ei kuulu tarjouksen piiriin. Yleensä pitää olla normaalihintainen, saman kauden mallistoa ja vielä jotain muuitakin rajoituksia...

On normaalihintasia, mistä sen tietää minkävuoden ne on??? muutkin kohdat täyttää kyllä kriteerit

Niin ja voi tietysti olla niinkin, että ne sun valitsemat tuotteet ei kuulu tarjouksen piiriin. Yleensä pitää olla normaalihintainen, saman kauden mallistoa ja vielä jotain muuitakin rajoituksia...

Juu tätä piti munkin tulla sanomaan. Niitä rajoituksia on vaikka kuinka. Plus kello on noin paljon, että eivät toimi enää tähän aikaan... Mukamas tilaamista 24h, mutta eipäs onnistu Ellokselta kuin päiväsaikaan. Sivut on muutenkin ihan päin v***ua nykyään ja kun teet tilauksen, et tiedä, onko se oikeesti mennyt perille vai ei jne jne. Sit tilausta ei voi soittaakaan, kun siellä hoono soomi -eestittäret ei ymmärrä yhtään mitään, mitä yrität selittää... HUOH!

On normaalihintasia, mistä sen tietää minkävuoden ne on??? muutkin kohdat täyttää kyllä kriteerit

Ei se anna niitä alennuksia enää tähän aikaan sinne ostoskoriin. Joku vika.

Mulla joskus sitä alennusta ei näkynyt siinä lopussakaan, hyväksyin kuitenkin tilauksen ja laitoin mailia perään; tilauksessa se kuitenkin jossain oli kun näin mailissa vastattiin ja alella ko tuote tuli. Yritä tehdä se tilaus loppuun? Voihan sen sit perua.

http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=253977&ArticleId=129743&VariantId=2590805
Tämä ja nämä
http://www.ellos.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?CategoryId=&ProductId=231941&ArticleId=322981&VariantId=2332311
onko nää niin vanhoja ettei kuulu 2010 valikoimaan? mikä on siis ehtona tarjoukselle

Id=&ProductId=231941&ArticleId=322981&VariantId=2332311
onko nää niin vanhoja ettei kuulu 2010 valikoimaan? mikä on siis ehtona tarjoukselle

Edot lukevat sivuilla tai kupingissa pienellä präntättynä

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Id=&ProductId=231941&ArticleId=322981&VariantId=2332311

Edot lukevat sivuilla tai kupingissa pienellä präntättynä

juu olen lukenut ehdot ja kaikki täyttyy jopa miehenkin mielestä paitsi sitä nyt tässä sitten ihmettelen että mistä tietää onko ne 2010 vuoden valikoimaa??

Jep, taitaa tosiaan kellonaika olla vikana, mulle ainakin pukkee tilausta tehdessä sivun ylälaitaan teksti: "Katso alustava toimituspäivä alta. Käsiteltyämme tilauksesi saat tiedon lopullisesta toimitusajasta sähköpostitse. Samasta viestistä näet myös, minkä tarjouksen käytit tilauksessasi, ja mahdollisen tilauksestasi vähennetyn alennuksen."

Typerää että nettikauppa on riippuvainen kellonajoista. Mutta muistattekos vielä miten 2000-luvun alussa Elloksen nettisivuja ei voinut ollenkan käyttää myöhään illalla ja yöllä? Pistivät lapun luukulle.

Jep, taitaa tosiaan kellonaika olla vikana, mulle ainakin pukkee tilausta tehdessä sivun ylälaitaan teksti: "Katso alustava toimituspäivä alta. Käsiteltyämme tilauksesi saat tiedon lopullisesta toimitusajasta sähköpostitse. Samasta viestistä näet myös, minkä tarjouksen käytit tilauksessasi, ja mahdollisen tilauksestasi vähennetyn alennuksen."

Typerää että nettikauppa on riippuvainen kellonajoista. Mutta muistattekos vielä miten 2000-luvun alussa Elloksen nettisivuja ei voinut ollenkan käyttää myöhään illalla ja yöllä? Pistivät lapun luukulle.

juu samaa tekstiä näyttää mulle. no pitää kokeilla huomenna uudelleen jos ehtii päiväsellään koneelle. Kauheen vaivan näki et löysi hyvät mitä ottaa ja sitten pitää kaikki tehdä alusta :headwall:

juu samaa tekstiä näyttää mulle. no pitää kokeilla huomenna uudelleen jos ehtii päiväsellään koneelle. Kauheen vaivan näki et löysi hyvät mitä ottaa ja sitten pitää kaikki tehdä alusta :headwall:

Ne säilyy siellä ostoskoriss jos olet kirjautunut sisään, ja tästä ketjusta saat suoran linkit tuotteisiin, jos ei jostain syystä säily :)

Ne säilyy siellä ostoskoriss jos olet kirjautunut sisään, ja tästä ketjusta saat suoran linkit tuotteisiin, jos ei jostain syystä säily :)

voi hyvä että joku on fiksu! mä en taas tajunnu...pitäis varmaa könytä unille kun ei pää edes ton vertaa toimi! kiitos tuhannesti avusta =)

Yhteistyössä