sanon koht v...

• Viestiketjun aloittaja charme
  • Ensimmäinen viesti
charme
Mikä on kun ukkoni joka kerta jostain asiasta kun tulee puhe ,niin saa raivarin? Oli aisa mikä tahansa,alkuunsa sanoo aina ei kiinnosta yms. Mut mun mielestä asiaoista pitää keskustella.Jo siitä kun sanon niin alkaa huutaminen ja haukkuminen...:( Vaikeata,vaikeata! Kun olisi ihminen joka olisi kans sitä mieltä että antaa kaiken olla ,mut kun en ole. :'(

jer78
:hug: sama vika!! olisi mielestäni niin paljon helpompaa kun olisi keskustelu taitoja edes jonkinlaisia miehellä et voisi selvittää omia ajatuksia ilman kauheaa haukku vyöryä... :ashamed:

sama täällä
Joo, meillä tulee kanssa kamala raivari jos jostain yrittää keskustella. Ei kuulemma halua keskustella minun kanssa kun jää omasta mielestään aina toiseksi. Olen kyllä verbaalisesti häntä lahjakkaampi, mutta ei sen pitäisi olla syy siihen, ettei keskustella.
Meillä mies korottaa heti ääntään ja huutaa ja kiroilee lasten kuullen jos vähänkään jotain yritän aloittaa puhumaan. Siispä meillä ei asioista keskustella ja sen takia meillä voidaan huonosti. Kauan on näin jatkunut, sitä en tiedä kauanko jaksan vielä antaa jatkua. Meillä mies ei puhu mutta kyllä pussais, mutta kun minua ei paljon pussailu ja seksi kiinnosta kun ei saa asioita puhuttua. Miehen mielestä täytyis ikävät ja puhumattomat asiat unohtaa seksin ajaksi........... \|O

syysmamma-82 harmaan
mies ihmettelee mikä mulla on ja kun yritän ystävällisesti tai vähemmän ystävällisesti kertoa niin ei kuuntele...ollaan taas eilisestä sodittu ja kun yritin tänään puhua niin lähti äitinsä luokse karkuun ja ilmoitti että meidän perheonni päättyi nyt.....rohkenin jopa soittamaan hänen äidilleen ja kertomaan millainen hänen poikansa oikeen on...rahat aina loppu,silti hänellä rahaa ryypätä ym ym...siellä ne nyt varmaan koko perheen voimin haukkuu mua...harmi sinänsä kun meidän poikakin on vast vajaa 3kk ja nyt jo ero mahdolisesti edessä...tätä on siis jo jatkunut kuukaus tolkulla..

määä
Vähän sama vika... Ensin toinen kysyy ja kun vastaa niin riita syntyy... Tapellaan muutenkin vähän liikaa, en tiedä mikä on? Välillä tuntuu, että miksx ollaan vielä yhdessä? :\|

syysmamma-82 harmaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.12.2004 klo 22:55 syysmamma-82 harmaan kirjoitti:
mies ihmettelee mikä mulla on ja kun yritän ystävällisesti tai vähemmän ystävällisesti kertoa niin ei kuuntele...ollaan taas eilisestä sodittu ja kun yritin tänään puhua niin lähti äitinsä luokse karkuun ja ilmoitti että meidän perheonni päättyi nyt.....rohkenin jopa soittamaan hänen äidilleen ja kertomaan millainen hänen poikansa oikeen on...rahat aina loppu,silti hänellä rahaa ryypätä ym ym...siellä ne nyt varmaan koko perheen voimin haukkuu mua...harmi sinänsä kun meidän poikakin on vast vajaa 3kk ja nyt jo ero mahdolisesti edessä...tätä on siis jo jatkunut kuukaus tolkulla..
mies tulossa kohta kotiin,hieman pelottaa ja kädet tärisee...ei kyl viestissä vaikuttanu vihaselta...

Yhteistyössä