Sanokkapa tästä asunnosta mielipiteenne :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "yksi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihana talo, halpa (tai siis en tiedä Nivalan hintatasoa mutta muuten). Koska kumminkin 70-l rakennettu niin kannattaa ottaa selvää mikä on putkien kunto, katto, salaojat, sensellaiset. Mutta kyllähän tuohon hintaan jo remonttiakin tekee :).

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Musta huoneet näyttävät pieniltä, ja tummat värit vielä korostavat sitä vaikutelmaa. Mutta onhan tuo perussiisti ja tosi halpa.

Pääkaupunkiseudulla tuo maksaisi yli tuplat tuosta hinnasta.

Mä aina katselen nää Nivalan kämpät mielenkiinnolla, kun mulla on sukulaisia siellä.

[QUOTE="vieras";27366241]lämpö patteri joten sähkö lämmitys. Ei sekään. Päällin puolin ostasin! ja maksasin 150 000 . Mikä mättää ehkä sijainti?[/QUOTE]

Tiedän asunalueen, enkä kyllä oo kuullu pahaa siitä sanottavan korkeintaan huono ajotie. Voisko se olla tuo pihan pienuus?

[QUOTE="alkup.";27366245]Siis onhan tuossa, että sähkö-lämmitys. Lisäksi varaava takka ja ilmalämpöpumppu.[/QUOTE]

parin sadan euron edestä rumia sähköpattereita ;D
meil on just samanlaisia möksällä =)
onnee vaa

Kiva talo. Tykkään sisustuksesta. Voisko joku selittää miksi on hirveä?

Ainut miinus tosi pieni piha, jonka takia itse en ottaisi. Myös rv-75 on miinus, mut jos kunnossa niin eipä mitään.

Ikäähän talolla on, joten putket, katto, salaojat ym. kannattaa selvittää. Tuon ikäisissä taloissa putkisto on usein valettu kiinni "kivijalkaan", joten vuodot ei välttämättä käy ilmi ennen kuin on liian myöhäistä. Mutta jos on uusittu, niin on varmaan vedetty pintaan. Meilläkin on suora sähkölämmitys RUMILLA pattereilla ;) ja ilmalämpöpumppu, mutta tulee reilusti yli puolta halvemmaks kun entinen kiertovesilämmitys eli en pitäisi sitä miinuksena, varsinkin kun takka on varaava. Miusta aika paljon vaaleeta pintaa, ite ehkä jotain väriä kaipaisin :) mut sehän on pikku vika. Tontti ei myöskään ole suuren suuri, mutta kyllä sinne tietty kiikut ja hiekkalaatikko mahtuis ;)

[QUOTE="vieras";27366057]Tosi kiva asunto! pitää varmaan muuttaa Nivalaan, täällä turussa tommonen maksaa sen 200 000 - 300 000 € alueesta riippuen.[/QUOTE]

Minkä sen?

Yhteistyössä