Sanokaas nyt, miltä mun pitäs näyttää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Kuulin hassun jutun hoitajan luona käydessäni: Hoitaja luki mun papereita ja totesi minuun katsottuaan, että näissä on nyt joku virhe.
Papereissa kuulemma luki, että mulla on 9 lasta, ja 10. tulossa. Hoitaja sanoi, että näkyy kyllä, että olet raskaana, mutta et näytä yhtään 9 lapsen äidiltä, kun et ole ylipainoinen, et väsyneen oloinen etkä muutenkaan näytä monen lapsen äidiltä.

En kehdannut kysyä hoitajalta, niin kysynkin teiltä, että millaiselta pitäs näyttää näyttääkseen ison perheen äidiltä?

Jaa, ehtoisalta emännältä? :) Eikös vanha kansa toivonut emännälle perää leviää (ylipainoa) ja isännälle ihroja?

Hyvällä ystävälläni on 12 lasta, ja hän on kyllä erittäin nuorekas (42v) , hoikka ja virkeä. Itse asiassa virkeämmän ja nuoremman (ja hoikemman) näköinen kuin mie, jolla on vain 1 lapsi...

Sun pitää olla sellanen pyylevä, hiukset huolimattomalla nutturalla ja mielellään vähän likaisetkin vielä, kädet kuivat ja kynnet erittäin lyhyet ja epäsiistit, sun pitäs huokailla ja tuskailla että kuinka on niin paljon työtä että ei joka paikkaan ehdi.Ja sulla pitäs olla aina jotkut likaiset vaatteet ja kiire kotiin kun pullataikina on jo nousemassa ja soppaakin pitäs vielä keitttää, niin ja sitten sulla pitäs olla punavalko -raidallinen esiliina jossa on paljon tahroja, ja tietenkin kainalossa se märissä vaipoissa itkevä vauva jota et juuri sillon ehdi lohduttaa :D

Noi nyt tuli silleen pikaseen mieleen :saint:

Nämä on näitä sterotypioita..
Yleensä ihmiset hätkähtävät kuullessaan minun lapsilukuni, kun en kuulemma yhtään näytä äidiltä, ainakaan useamman lapsen sellaiselta. olen niinikään miettinyt, että miltäköhän minun pitäisi näyttää, ja jotta vielä näyttäisin ikäiseltäni.. :o

Yhteistyössä