Sanokaas mitä mä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kipeä selkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kipeä selkä

Vieras
mun selälle. Pari viikkoa sitten se kipeytyi luultavasti erään vähän rajumman liikunnan takia. Oiskohan revähtänyt tms. Silloin aluks ristiselkä oli tosi kipeä, en kärsiny tehdä mitään kun vihloi. Nyt kipu on siirtynyt keskelle selkää ja se on ehkä sentin kokoisella alueella selkärangan päällä. Tai sit ihan selkärangan vieressä jos siinä on jokin lihas joka on revähtänyt. Siihen kohtaan ei kärsi koskea sormella, niin arka se on. Kuitenkaan siinä ei näy mitään. Ja selkä ei ole muuten kipeä kuin vaan kumarrettaessa ihan alas tai sit jos kosketan sitä kohtaa sormella. Eli voin liikkua muuten ihan normaalisti eikä selkä kipuile. Haluaisin kuitenkin tuon kipeän kohdan selästä terveeks ja tänään taas yritin jumppapallolla ja jumppakepillä venytellä. Selkä vaan kipeytyi. Eli kannattaako mun nyt vaan antaa selän olla ja harrasta kevyttä liikuntaa vaan vai yritänkö venytellä monta kertaa viikossa? Vai menenkö lääkäriin? Tämä vaiva on kuitenkin koko ajan helpottanut jos vertaa siihen kipuun mitä se alunperin oli. Ja nytkään ei koske yhtään, mutta se alaspäin kurkottelu ja taivuttelu aiheuttaa vihlontaa "selän notkoon".

Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
et o käyny lääkärissä? Laita pyyhe- tai lakanarulla selkäs alle ja rullaa, jos se on fasettilukko tuo voi auttaa ja hieroohan se lihaksiakin..kokeile

en ole käyny, mutta menen kyllä jos alkaa pahenemaan! nyt kuitenkin näyttäis sille, että paranee pikkuhiljaa, mut montako kuukautta on pikkuhiljaa... Kokeilen tuota sun vinkkiä, kiitti!

Yhteistyössä