Sanokaas mitä hittoo minä teen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olin lasten ja koiran kanssa ulkona ja tultiin sisälle kuuden maissa. Eli koira on pissannut joskus sillon viimeksi.

Mies ei ole kotona, tulee vasta huomenna. 5v on nukkumassa ja 11kk ei nuku ei niin millään. Ja sitten kun se tosta nukahtaa niin nukkuu meidän sängyssä, joten tipahtamisvaara on. Lisäksi se 5v on siellä myös nyt poikkeuksellisesti, koska isä ei ole kotona ja tuli iskän paikalle nukkumaan.

Niin että jotta mitä mä ton koiran iltakusetuksen kans teen??

asutteko omakotitalos,rivaris vai kerrostalos ja millasel alueel??jos omakotitalos ja koira tottelee käskyjä ni päästäsin ulos(jos ei isoo tietä ihan vieressä)ja jos kusee ilman et joku narun pääs ja huutasin heti koht pia sisäl?

No juu siis onnistuu se, että päästän koiran ulos itsekseen. Se vaan kun ei se reppana taida suostua menemään tuonne aidalle asti, jotta sais pissattua ellen itse kökötä vieressä. Olen joskus ennenkin tänistänyt tämän saman asian kanssa. Toi hoopo kun on päättänyt, että kotipihaan ei voi missään olosuhteissa pissata niin sen pitää mennä pihasta ulos. Ja sais siis huoletta mennä, mutta kun ei tomppeli mene ellen seiso lähellä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Pakkohan se koira on käyttää. Onko itkuhälytintä?

No on itkuhälytin mutta ei se paljon auta, jos vauva herää niin sehän on puolessa sekunnissa lattialla päällään jos minä olen ulkona asti.

Käy laittaas jotain tyynyjä ettei pääse putoamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
vauva mukaan ja häläri 5-vuotiaalle. sanot sille, että ootte ulkona, jos herää ja alkaa hätäillä.

Ei hitto. Mä oon aivan loppu. Vauva tässä tississä kiinni ja ollaan molemmat pyjamissa. Joudunko nyt tosiaan pukemaan KAIKKI toppakamat nyt meille molemmille.

Voi jumankauta kun mies joskus joutuis tekeen näitä samoja kuvioita.

Pakkohan se koira on käyttää. Onko itkuhälytintä?

No on itkuhälytin mutta ei se paljon auta, jos vauva herää niin sehän on puolessa sekunnissa lattialla päällään jos minä olen ulkona asti.

Käy laittaas jotain tyynyjä ettei pääse putoamaan.

No ei semmosta tyynyä olekaan mikä estää tuon sieltä pois kävelemästä.

häläri 5vuotiaalle. Jos sänkyä ei ole mahdollista eristää seinän ja pinnasängyn väliin ja rakentaa kunnon barrikadia niin vauva kantoliinaan, reppuun mukaan takin alle.

Jos vauva ei nuku, ota mukaan ulos. Tosi lämpimästi vaan päälle. Auttaa ehkä vauvaakin nukahtamaan kun puet päälle ja laitat vaunuun. Varovasti vaan sitten päältä pois kun tuutte sisälle, jatkaa jopa ehkä uniaan jos ulkona nukahtanut.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
vauva mukaan ja häläri 5-vuotiaalle. sanot sille, että ootte ulkona, jos herää ja alkaa hätäillä.

No en kyllä alkais herättää ja pukemaan vauvaa. Jotain esteitä ettei pääse putoamaan ja hälyttimen kanssa äkkiä pissille.

Vauva tässä tississä kiinni ja ollaan molemmat pyjamissa. Joudunko nyt tosiaan pukemaan KAIKKI toppakamat nyt meille molemmille.
.

Jos koiralle riittää pikapissatus aidalle. Niin vauvalle myssy päähän ja kiedot vaikka peittoon. Ei tarvi pukemaan alkaa, kyllä sen pikaulkoilun sillainkin lämpimänä pysyy. Tai sitten kannat oman takkisi alla.

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:
ööö, mikset käyttänyt ajoissa?

Siis me oltiin siellä ulkona ja tultiin sitten sisälle. Puuhailtiin hetki jotain, sitten syötiin vauvalle iltapuuron. Sen jälkeen menimme kaikki kolme suihkuun ja sillä reissulla meni tovi jos toinenkin. Sen jälkeen puettiin pyjamat ja oli tarkoitus antaa lapselle iltapalaa, mutta pojalle sattui pieni vahinko ja ainakin tunti tuhraantui siihen itkuun ja asiasta juttelemiseen ja muuhun ikävään. Lohduttelin poikaa ja juteltiin kaikenmaailman asioista ja sen jälkeen poika söi. Ja koska oli väsynyt ja tuli sitä pientä mielenharmia niin kesti ennenkuin sai nukahdettua.

Kun poika nukahti niin minä söin, koska meinasin pyörtyä nälästä ja kas vaan... nyt kello onkin sitten jo "sata".

Vauva nukahti nyt vihdoin ja viimein. En tiedä miksi oli näin hankalaa nukahtaa. Mutta en todellakaan siis herätä.

Kokeilen nyt sitten varmaan ensin tuota, että jos toi koiruus vaivautuis menemään pissalle itsekseen kun päästän sen ulos.

No niin minä tein nyt niin, että vetäisin itselleni toppavaatteet päälle. Koira kainaloon ja juoksin sen kanssa tonne aidan viereen, jätin sinne ja juoksin itse sisälle oottelemaan että koira saa asiat tehtyä ja ilmaantuu oven taakse.

Yhteistyössä