sanokaas hyvä puhelin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pätäkkää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jossa riittävästi peruskuvaajalle pikseleitä (3,2 Mp) Toimintoja sovelluksia kaikkea+ vähän turhaakin
EDIT:Peruskuvaajalle riittää 3,2 Mp jos laitetaan vertailuun 8 Mp ja 3,2 Mp joudut suurentaa kuvasi A3 kokoon että näet eron vähäisen

Siis eihän ne pikselit kaikkea ratkaise vaan optiikan laatu. Kännykkäkameroissa on nykyään vähän parempia flash-salamoita, joten sellainen on toki parempi.
Loppukädessä rahahan ratkaisee. Itse ottaisin sellaisen, mikä näyttää kauniilta omasta mielestäni ja mielummin Nokialaisista N-alkuisen kuin E-alkuisen. N:ssä on enemmän näitä multimediafiitsereitä, näppistä en tarvitse.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä just etsin, hyvää kameraa. ei muilla toiminnilla niin väliä.

No N95 ja N95 8GB on siis meillä. Ei se nyt ihan huippuluokkaa taida olla se kamera mutta niin hyvä ettei meillä ole muuta kameraa kuin puhelimissa =) Kyllä sillä niin hyviä kuvia saa ettei me tarvita muuta. Ei taida ainakaan Nokian puhelimissa paljon parempaa kameraa olla kuin noissa on =)

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
sitä just etsin, hyvää kameraa. ei muilla toiminnilla niin väliä.

No N95 ja N95 8GB on siis meillä. Ei se nyt ihan huippuluokkaa taida olla se kamera mutta niin hyvä ettei meillä ole muuta kameraa kuin puhelimissa =) Kyllä sillä niin hyviä kuvia saa ettei me tarvita muuta. Ei taida ainakaan Nokian puhelimissa paljon parempaa kameraa olla kuin noissa on =)

N95:n kamera on hyvä kameramittakaavassa ja siinä on salama. N93i:ssä on taas optinen zoomi (digitaalisellahan ei tee mitään) käytössä vaikkakin vain 3.2Mpix kuvat. Itse valitsin aikoinaan N95:n ja N93i välillä N93i:n juuri kamera/videokuvausominaisuuksien takia. Mutta eihän mulla ole mitään raakaa testitataa, kumpi on oikeasti parempi. N95:ssa on GPS ja kartat. N96:ssa (tulossa) olisi televisio myös ;).

Yhteistyössä