sanokaapas rehellisesti kuka saa seksiä harrastettaessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja seksi-ilo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

seksi-ilo

Vieras
mulla kun oli ennen sellanen ongelma vuosia et en IKINÄ saanu "pelkästä" yhdynnästä orgasmia,vaan se vaati sen kielen :),enkä juuri erityisemmin ees nauttinu seksistä,se oli sellanen "ihan sama pakkopulla"
Sit ku löysin tän suuren rakkauden niin nyt valehtelematta 90 % yhdynnöistä johtaa vaginaaliseen orgasmiin.Tosi kivaa,seksin ilot löydetty! Ja sitä vois harastaa joka päivä ja ilta!

Alkuperäinen kirjoittaja äiskä:
itse en ole saanut koskaan orgasmia..en tiiä onko mussa sitten jokin vika?!..

ei tod ole, mun kohalla ainaski niin et ku sen kerran "hokaa" miten se tulee,niin sit se alkaa tulla :)
kyl se sielt joskus :)
orgasmipuhalluksia!

Mä sain ennen lapsia lähes joka kerta orgasmin, mutta lasten jälkeen on ollut vähän ongelmia :/ paikat on kunnossa, mutta väsymys ja "rauhattomuus" aiheuttaa sen että saan olla onnellinen jos kerran viikossa saan..

Mutta parillakin ystävällä on käynyt samanlailla kuin ap:lla, aikasemmin piti seksiä pakollisena pahana, mutta kun oikea mies löyty niin ymmärsi mistä mä puhuin. :)

saan aina, tosin klitoriskiihotuksella vain. tosin synnytysten jälkeen on se yhdyntäkin tuntunut niiiiiin hyvältä, ettei kaukana ole se g-pisteorkkukaan.. :p :p vielä vaan me harjoitellaan kovasti, kyllä se sieltä vielä tulee.. :D

uskaltaisin sanoa, että jos nainen ei ikinä saa _minkäänlaista_orgasmia, niin vika on parisuhteessa/miehessä tai naisen korvien välissä. Fyysinen se vika ei ole ikinä, kaikki keillä on klitoris pystyy saamaan orgasmin.

ja orgasmi on kyllä sen arvoinen, että kannattaa tehdä sen eteen että sen saa.. :p

Minä saan aina, tosin exäni kanssa ei näin ollut.

Ratkaiseva asia on mielestäni se, että kemiat kohtaa tämän nykyisen miehen kanssa, eli edelleen sen kosketus saa perhoset liitelemään vatsassa ja halut hyrräämään.

Koska emme harrastaesi aviollista seksiä ja olan tehnyt kolme lasta keino hedelmöityksellä niin olen harkinnut naimisiin menoa että voisin osallistua näihinkin keskusteluihin

Mulla oli sama juttu ennen lapsia ja myös väärä kumppani...Mä luulen että ei sinänsä kummanista kiinni,suunnilleen samat temput on tehnyt edellinenkin mutta se kemia ja joku muu on erilaista.
Sitä ite niin innostuu niin saa orkun.

Ja joka raskaus on kai tuonut mut lähemmäs omaa kroppaa,tunnen sen paremmin nyt kuin nuorempana.

Yhteistyössä