Sanokaapa millainen hiustyyli minulle sopii....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiusmalliko?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hiusmalliko?

Vieras
Kuvaa en laita, mutta kuvailen itseäni.

Olen hyvin pyöreäkasvoinen ja piirteiltäni tosi tumma, hiukseni ovat lähes mustat joissa on nyt punaisia raitoja ja tällä hetkellä ulottuvat lähes tuonne korvan alapuolelle sivuilta ja takaa jonkin verran pidemmät. Olen kasvattanut ne tähän mittaan sellaisesta ihan kynitystä mallista. Luonteeltani olen hyvin räväkkä ja vahva persoona.

Ehdottakaapa minulle sopivaa tyyliä kuitenkin niin, että se on tällaisella tukalla mahdollista :)

Ilman kuvaa paha sanoa, mut pyöreäkasvoinen= mun mielestä tosi lyhyt tukka

Takaa ihan kynitty, päältä ja edestä vähän pidempi, musta/punaisilla raidoilla? =)

mitäs jos menisit ihan kampaajalle ja antaisit ammattilaisen ehdottaa sinulle sopivia hiustyylejä? ;) ilman kuvaa on nimittäin oikeasti mahdoton sanoa sen tarkemmin ja kun nyt on ihan ihmisiä koulutettukin juuri tälläisiin kysymyksiin vastaamaan.. :)

Leikkaan paljon ihmisten hiuksia ja teen kampauksia ja mielestäni pyöreä kasvoista keventää hiukan revitty hius tyyli. Ylhäältä lyhemmäksi revitty niin että sen saa hyvin sieltä nostettua ja kohennettua, niin kasvoista tulee pidemmän ja kevyemmän näköiset. jos pyöreä kasvoisella on sielä päätä myötäilevä hius tyyli se tekee kasvoista entistä pyöreämmän näköiset. siis tämähän on vain minun mielipide. :)

Yhteistyössä