SANOKAAPA KOKENEET PÄIVÄKOTI VANHEMMAT, MIHIN AIKAAN TEIDÄN HOITOPAIKASSA ULKOILLAAN???

Riipputisurupuska

Aktiivinen jäsen
08.05.2005
1 178
0
36
Meidän eskarilainen siirtyi päiväkotiin pphoidosta ja meitä on koko syksyn ihmetyttänyt tuo ulkoilun vähäisyys!!

Aamusella jonkun aikaa ulkoilevat-ilmeisesti-ja sitten iltapäivällä menevät ilmeisesti vaihdellen 15.30-16.00 ulos..kait..(ei olla vahtimassa... :whistle: )

Mies yleensä vie aamusta ja hakee neljän jälkeen ( to ja pe aiemmin kun työajanlyhennys ) mutta meikän hakiessa aiemmin, olen monesti ihmetellyt, miten myöhään ovat ulos menossa hyvilläkin ilmoilla tai sitten ovat vaan sisällä leikkimässä!!

Nytkin pidin äkkiloman pari päivä' eli vein myöhempään ja hain eri aikaan aiemmin ja niin sitä vain sisällä taisivat möllöttää joka kerta!!

Pphoidossa ainakin ovat ulkona ja liikkuvat myös kodin ulkopuolella eli neidin siellä ollessa ainakin tulee ulkoilua riittävästi.....

tytön päiväkodissa ulkoiltiin aamupalan jälkeen n.9.30-11.00/11.30 ja välipalan jälkeen n.14.30-> toisinaan heillä oli joku "projekti" menossa,joten ulosmeno saattoi viivästyä sen takia..

Itse kun olin päiväkodissa töissä niin ulkoiltiin lasten kanssa aamusta n. 9-11, vaihteli toki millaista aamuohjelmaa oli, mutta tuo oli pääsääntöisesti. iltapäivällä lähdettiin sitten uudestaan ulos. onhan päivänaikana sitten askartelua, musiikkia tai milloin mitäkin joten ei voi olettaa et aina niin paljon voi olla ulkona ja ehtiihän sitä sitten vielä kotona ulkoilla

Alkuperäinen kirjoittaja Accra:
tytön päiväkodissa ulkoiltiin aamupalan jälkeen n.9.30-11.00/11.30 ja välipalan jälkeen n.14.30-> toisinaan heillä oli joku "projekti" menossa,joten ulosmeno saattoi viivästyä sen takia..

Näin on ollut myös päiväkodeissa joissa oon ollut töissä.

Yhteistyössä