Sanokaahan, onko keppihevonen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jätkä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vähän riippuu, tosin mun tyttö on 11v ja hän sekä lähes kaikki kaverit touhuavat keppihevosten kanssa ;)
Heille ei kyllä kelpaa kaupan hevoset vaan tekevät ne itse ja kaikki varusteet myös

[QUOTE="vieras";23070237]Vähän riippuu, tosin mun tyttö on 11v ja hän sekä lähes kaikki kaverit touhuavat keppihevosten kanssa ;)
Heille ei kyllä kelpaa kaupan hevoset vaan tekevät ne itse ja kaikki varusteet myös[/QUOTE]

Ensin ajattelin tehdä itse, mutta näin kaupassa niitä myynnissä ja ovat aika kivoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;23070260:
Ensin ajattelin tehdä itse, mutta näin kaupassa niitä myynnissä ja ovat aika kivoja. :)

Juu mut niillä ei oo suuta, joten ei saa kuolaimia ;)
Ei kai se on noille tytöille se juttu et tehdään itse ja sit saa erillaisia (meillä on vuonohevosta, issikkaa, shettistä, puoliveristä, suomen hevosta, friisiläistä jne)

% vuotias on vielä pikkulapsi ja keppihevonen ei ole liian lapsellinen sen ikäiselle... On monia 15-16v. tyttöjä jotka todella HARRASTAA keppihevosia. Se ei ole leikkiä vaan harrastus.

Mun 8-v tytär teki itse keppihevosen, lopputulos oli aivan vitun kauhea, suorastaan oksettavan ruma. Perseestä koko harrastus jos ei ole kädentaitoja yhtään.

Yhteistyössä