sanokaa vaan että ylireagoin, mutta ällöttää silti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cruelladevil
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cruelladevil

Vieras
käytiin tänään aika tuoreella tutulla ekaa kertaa kylässä ja sepä sitten keksi työntää oman vauvansa tutin mun vauvan suuhun.... oli oikein jopa huuhtassu sen esin... mä en oikeesti siinä vaiheessa voinu tehä mitään muuta kun tuijottaa huulipyöreenä |O

eikä todellakaan kysyny mun mielipidettä tai ilmassu aiettaa, yhtäkkiä vaan tyrkkäs sen ton suuhun, ihan oikeesti :x

Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Sitähän sattuu vahingossa paljon, että vauvat vaihtelevat tuttia. Mutta en kyllä täysin ymmärrä tuttavasi tarkoitusta. Kai sillä joku fiksu idea oli siinä takana, tai sitten ei.

no se idea oli ilmeisesti siinä, että jos tää vauva ois sen mallista tuttia suostunu syömään, kun ei oikein tuteista tykkää... mutta eihän se ees tienny olinko sen mallista koittanu :o

No mun kahella kaverilla oli samanikäiset lapset ja toinen oli jo lopettanut imetyksen (ei viitsinyt enäää) sanoi kaverille että syötä toi kans,hänellä ei ole pulloa mukana.
:o

Njoo,oli siinä kaikilla vähän nieleskelemistä.

TOisaalta jälkeenpäin mietin että miksei,jos tosi olisi kyseessä.Mutta eipä tuossa hätä ollut,koti porraskäytävän päässä.
Ei saanu kaverin vauva tissiä sillä kertaa.

oon siis yrittäny tuttia tälle tarjota, ettei söis käsiään niin paljon, mutta ei oo oikein kelvanneet, mielestäni en silti siltä äidiltä pyytäny apua tähän hommaan , vaan nimenomaan sanoin että ollaan kokeiltu useampia malleja eikä kelpaa... ja sitten se vielä sano sen jälkeen kun totes että joo ei kelpaa, et pitää laittaa tohon tiskipöydälle ja keittää myöhemmin... eli mun lapsen suuhun se voi työntää keittämättömän tutin, mutta ei omansa... jotenkin vaan tuli sellanen olo, että eipä taideta ihan heti mennä uudestaan kylään... :/

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis miksi laittoi? Huusiko sun vauva ja meinas että rauhottuu kun tuuppaa tutin suuhun? Mä oisin saanu kauheet kilarit.

eikun ihan rauhassa pötkötti lattialla... aatteli vissiin vaan huvikseen testata kelpaisko, kun enhän mä ite toki tiedä huoliiko mun lapsi tuttia :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
YÄK!!!
Meillä ei ole ollu kun yksi tuttia syövä lapsi ja mä olisin varmaan lyöny, jos joku olis tunkenu noiden tutittomien suuhun tuttia.

:o ei helvetti??? Löisitkö jos sen työntäis vaikka 2v lapsi sun vauvan suuhun, tarkoituksenaan vaan olla kiva? On se yhtä perkelettä kun on noin tiukat nuo kasvatuskriteerit.

mutta lähinnä mä nyt toivoisin että joku sanois jotain rauhottavaa ja ettei näin pienillä vielä oo pöpöjä suussa... keittää meinaan edelleen ja tapahtumasta on jo useempi tunti

Yhteistyössä