sanokaa te miten selitän miehelle..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
miten pirussa mä saan ton ihmisen uskomaan että vauvaa ei laiteta kaukalossa eupenkille vaikka airbagin saa kytkettyä pois päältä?!
meillä välillä käytössä auto joka "tunnistaa" etupenkillä istujan ja asettaa automaattisesti airbagin päälle (sen saa myös pois päältä)..mies väittää ettei airbag osu kaukaloon ja se on suunnattu ylöpäin niin ettei osu.
mä en usko kyllä että olist urvallista kuljettaa siinä edessä..
kaikki alko siitä kun kaukalo oli kerrans siinä edessä ja miehen mielestä siinä ei oo mitään vikaa..

se on ihan varmaa että jos pojalle käy jotain sen takia että mies ei välitä eikä kuuntele neuvoa niin mä taan sen ihan omin käsin..tana että vituttaa!

on kuulema pahempi jos laittaa lapsen taakse ja se tukehtuu itkuunsa ^haukotus^

*päläpälä*

lasta ei saa pitää lain mukaan siinä etupenkillä jos siinä on airpäk ja poliisit varmasti siitä antais sakot mutta noihin joista saa sen otettua pois ni ei kannata luottaa. Mut en tie sitten että kun joistain ne saa pois ni silloin se ois ihan luvallista siinä kuljettaa. Mutta mä luulisin että siellä takakpenkillä oisi turvallisempaa kuitenki.

Jybis sano sille miehelles että eine turhaan ole ne varoitukset että lasta ei turvaistuimineen saa laittaa siihen eteen jos siinä on se turvatyyny! Ja sano että kysyy sitten poliisilta tai muulta ammatti ihmiseltä näistä jos ei suo usko!

mieskin sano että ei voi ajaa jos toinen itkee,mieluummin itkee kun on kuollut! |O

kaikista paras oli anoppi kun se meinas ettei kaukaloo laiteta vöillä kiinni vaan että hän kylä pitää kovasti kiinni,tuli ihan tappelu sielä meidän kesken takapenkillä (kaukalo oli keskipaikalla),me ei puhuta samaa kieltä mutta kyllä hirvee huuto tuli ja loppujenlopuks poika oli vöissä.jumankauta miten vastuuntunnotonta porukkaa! |O

nii, ja mun iskä on joskus tuonu likan kotiin käsivoimin kaukalossa roikkuen (ja samalla ajaen). hän kun ei ollu osannu sitä vöillä kiinnittää, kun ei oltu älytty neuvoa. siitä kerrasta eteenpäin on kyllä pidetty huoli et osaa. =)