Sanokaa nyt mulle, että teen ihan oikein, syyllisyys *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Lapset menee päivähoitoon ensi viikolla. Itse aloitan opiskelun. Poden niin huonoa omaatuntoa tuosta asiasta, olisin halunnut olla vielä kotona. Kuopus täyttää vuodenvaihteessa 3, joten rahat loppuvat. Pakko jotain on tehdä. En usko saavani töitäkään kun olen ollut jo kauan sivussa ja tiedot vanhentuneet joten on pakko opiskella. Järki sanoo, että tämä on oikea ratkaisu, mutta sydän sanoo toisin. Sanokaa, että totun tähän.

Mun mielestä sulla ei ole mitään syytä potea syyllisyyttä, sä olet todella hienosti hoitanut lapses noinkin pitkään kotona, ja varmasti 3vee tykkää jo mennäkin päiväkotiin, saa kavereita ym.

Mä laitoin keväällä reilu 1veen ja 3veen päiväkotiin, tosin ovat vaan 12pv/kk, ja päivääkään en oo katunut... Päiväkoti on aivan ihana, lapset viihtyvät todella hyvin eivätkä koskaan kiukuttele päiväkotiin menosta. Ja mä voin hyvillä mielin käydä töissä kun tiedän että lapset on hyvässä hoidossa :)

Mun pitää tod. näköisesti mennä kouluun lapsen ollessa 9 kk vanha. Eiköhän ole ihan normaalia ja täysin hyväksyttävää, että menet kouluun, kun kuopus on jo kolme -vuotias. Harvalla mahdollisuutta olla kotona noin pitkään !

Pystyin tosiaan näinkin pitkään olemaan kotona. Pelottaa vaan kun tämä on niin iso muutos. En saakaan enää olla lasteni kanssa koko päivää. No, näihän se meneen viimeistään kun kuopus menisi eskariin. Kai tämä tästä helpottuu.

Yhteistyössä