Sanokaa nyt mulle, että huono idea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siellä on joku keleen Gyproc-levy, näyttää lähinnä kovalta pahvilta :D. Joihinkin kohtiin on lyöty nauloja, niissä kohdissa on tietysti reikiä. Koska tapeetti on paperia, se on pakko repiä pois. Mutta nuo reijäthän voi paklata, ostin sitä varten Starkista pakkelia sellaisessa putkilossa. Ja lastan, jolla sitten tasoitetaan reiät ja levyn saumakohdat. Exex oli maalari, ja sen kanssa tuli joskus jotain tehtyä...:D

Ai niin, juup: kostuttelen seinää rätillä, niin tapeetti irtoaakin jotenkuten. Mutta se on niin ohutta, että useina kerroksina :(. Työtä vois helpottaa semmoisella tapetin poistoon tarkoitetulla talttamaisella "aseella", muuten on kynnet riekaleina. Mulla se katos, joten nyt vaan kynsillä...

Osta sellaisia tapetteja, jotka laitetaan suoraan rullasta seinään. Eli liisteri laitetaan seinään ja vedetään tapetti seinälle. Ne tapetit on sen verran paksuja, et niitä voi vielä korjata irroittamalla, jos menee vinoon. Itse en ollu koskaan ennen tapetoinut, mut sellaisella tapetilla onnistui. Ovat valitettavasti vaan vähän kalliimpia kuin paperitapetit. Niissä on sekin etu, et niissä ei välttämättä tartte kohdistaa kuvioita.

Yhteistyössä