Sanokaa nyt kumpi on oikeassa?

  • Viestiketjun aloittaja Mies ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti
Mies ärsyttää
Olin lastenhuoneessa silittämässä vaatteita. Olen silittänyt niitä useampana päivänä ja aina max tunnin kerrallaan. Meillä on tehokas silityskeskus eli höyryä tulee paljon. Siinä on kuitenkin 2 litran vesisäiliö joka ei ole vieläkään edes tyhjä vaikka olen tänäänkin pariin kertaan silittänyt useampia vaatteita.

Mies tuli vinkumaan että höyry vaurioittaa taloa ja ilmanvaihtoa ja ties mitä. Mä totesin että mies on tyhmä. Sanokaa nyt tekin samaa? Vai voinko todellakin saada silittämällä aikaan vaurioita???
 
Taitaa enemmän höyryä päästä asuntoon vaikka suihkun jälkeen kun kylpyhuoneen oven avaa. Ja kosteutta ulkovaatteista sateisella säällä. Puhumattakaan pyykin kuivaamisesta, vaikka olisi se kuivausrumpu, ei sinnekään saa kuitenkaan kaikkia vaatteita laittaa.

Tuskin silitysraudalla saa huoneiston ilmankosteutta vaaralliselle tasolle. Kehota miestä ostamaan ilmankosteusmittari. Ja samalla kiihkoilulla mies voi poistaa kaikki kosteudenlähteet (kukkamullasta voi haihtua vettä ilmaan, vesiastiat, muistaa kuivata kaikki pinnat ettei minnekään jää kosteutta haihtumaan ilmaan) jos näin hysteerinen haluaa olla.
 
"Mies"
Täysin järetöntä hommaa, silittäminen. Hirveetä energian ja ajan tuhlaamista. Tekisit jotain järkevää, tarjoaisit sille miehelles vaikka piirakkaa, niin pysyis parisuhdekin kunnossa.
 
Voi äly!
[QUOTE="Mies";24843710]Täysin järetöntä hommaa, silittäminen. Hirveetä energian ja ajan tuhlaamista. Tekisit jotain järkevää, tarjoaisit sille miehelles vaikka piirakkaa, niin pysyis parisuhdekin kunnossa.[/QUOTE]

On sullakin neuvot. Naimisessa vasta kosteutta syntyykin. Tulee hiki, pimppi lätisee ja läähätyksessä haihtuu kosteutta suustakin!
 
..
[QUOTE="Mies";24843710]Täysin järetöntä hommaa, silittäminen. Hirveetä energian ja ajan tuhlaamista. Tekisit jotain järkevää, tarjoaisit sille miehelles vaikka piirakkaa, niin pysyis parisuhdekin kunnossa.[/QUOTE]

nii mustaki tuntuu että mies kitisee ku haluais että vaimo tekis joskus muutaki ku silittäis. ihan totta ap, lopeta silittäminen.
 
"heh"
No jos sä silität sillä höyrylläs niin että kosteus tiivistyy ikkunoihin niin silloin kosteus liian suuri mutta aikamoisen pesulan silityshöyryt sais olla että näin kävis :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies ärsyttää;24843598:
Olin lastenhuoneessa silittämässä vaatteita. Olen silittänyt niitä useampana päivänä ja aina max tunnin kerrallaan. Meillä on tehokas silityskeskus eli höyryä tulee paljon. Siinä on kuitenkin 2 litran vesisäiliö joka ei ole vieläkään edes tyhjä vaikka olen tänäänkin pariin kertaan silittänyt useampia vaatteita.

Mies tuli vinkumaan että höyry vaurioittaa taloa ja ilmanvaihtoa ja ties mitä. Mä totesin että mies on tyhmä. Sanokaa nyt tekin samaa? Vai voinko todellakin saada silittämällä aikaan vaurioita???
:LOL: :LOL:
 
Keittiönoita
Anna sille miehelle silitettävät pyykit sekä rautakanki, kivi, kanamuna,maitotölkki ja plutpullo ja kehota silittämään niillä pyykit sileiksi. Ja mene siksi aikaa katsomaan telkkaria. Eiköhän se ukko jossain vaiheessa huomaa, että menee jokunen päivä ennenkuin kaljapullolla lakana on sileä ;)
 
"vieras"
miten paljon voi pyykkiä olla, jos silittää joka päivä tunnin!!!!!
ja miksi sanoa miestä tyhmäksi???
hmmmmm.. mut tottahan toi on et kuuma vesihöyry jos sitä tulee oikein paljon, on haitallista pintamateriaaleille sisällä. jos sen vielä tekee päivittäin... ei mies kauheesti väärässäkään ollu.
riitoja tulee kun toinen sanoo mitä suuhun tulee, ja ei mietitä MITEN asiat sanotaan..... sit naisen on pakko kimmahtaa takas ja vielä haukkua toinen...
onneks ite voi olla aikuisessa suhteessa, käytös ei ole kummallakaan noin kakaramaista....
 

Yhteistyössä