Sanokaa nyt jotain?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ahdistaa

Vieras
Minulla on ollut viisi vuotta mahassani sellainen aristava kohta. Kohta tuossa vasemmalla puolella, kylkíluiden alla. Vaiva saattaa pysyä kuukaudenkin poissa ja sitten olla kauan riesana. Mahaa pistää välillä siihen kohtaan.

Mahaa on tutkittu usein ja ultrassa kävin viimeksi pari kk sitten. Lääkärit sanoo, että minulla on raskausaikana revennyt vatsalihas ja siellä on jotain arpikudosta?

Skitsottaa, että entä jos siellä kuitenkin on jotain? Kipu tuntuu tuossa iholla, ei siis missään "sisällä"

Sanokaa nyt, jos se olisi vaikka syöpä, niin eikös se viidessä vuodessa olisi pahentunut?

Stressi saa ajattelemaan...

hmm... mulla on itselläni just samassa kohtaa joku "pussi", näin lääkäri sano kun kuvattiin. Se ei varsinaisesti kauhean kipeä ollu, mut rusahti ikävästi kun painoi kylkiluuhun päin ja silloin vihlaisi. Kuulemma ihan vaaraton on. Ja raskauden jälkeen ei oo vaivannu ollenkaan, kai se maha työnsi sen jonnekin edemmäs.. :D voiskohan sulla olla sama?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Uskosin että et olis siinä jos se syöpä olis,olis sulla muitkin oireita 5v kehittyny.Stressi tosiaan saa välillä asiat kohtuuttomiin mittasuhtesiin.

Niin:D Lääkärit kehuu aina kuinka hyvät tulokset kaikista kokeissa on. Niiden jälkeen vaiva helpottaa, mutta sitten kun pari kuukautta on mennyt, alan pelkäämään...

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
hmm... mulla on itselläni just samassa kohtaa joku "pussi", näin lääkäri sano kun kuvattiin. Se ei varsinaisesti kauhean kipeä ollu, mut rusahti ikävästi kun painoi kylkiluuhun päin ja silloin vihlaisi. Kuulemma ihan vaaraton on. Ja raskauden jälkeen ei oo vaivannu ollenkaan, kai se maha työnsi sen jonnekin edemmäs.. :D voiskohan sulla olla sama?

Ei se varmaan se ole kun kuvatessa sitä ei ole näkynyt:( Raskausaikana kivun ekan kerran huomasin, silloin loppuraskaudessa se alkoi ja jatkuu...

Yhteistyössä