Sanokaa nyt, että on ihan tyhmää testata tässä vaiheessa. 8-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hei

Vieras
Eikös ookin? Vielä ois semmoinen seitsemisen päivää siihen, kun menkat alkais eli just ja just se testin mukainen 8 päivää täynnä...

Tuossa testipaketissa lukee, että raskaus voi näkyä jo 8 päivän päästä, mutta onko se jollain oikeesti näkyny niin aikaisin?

Kuneisittenmilläänenääjaksaisodottaayhtään

voi olla että näyttää tai sitten ei... mulla näky ihan hailakka haamu sinä päivänä kun menkkojen ois pitäny alkaa ( muistaakseni apteekin oma testi ).. ja sit näytti negaa kun olin jo raskaana, mut vko siitä näytti +. jos et halua hirveetä pettymystä niin oottele muutamia päiviä vielä...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:
mulla ainakin mennyt useampi paketti kun en oo jaksellut odotella! Haet uuden sit viikon päästä!

No kun mulla on noita testejä itse asiassa nyt kolme, kun niitä oli siinä pakkauksessa useampi.

Joten mietin, että jäähän mulle sitten kaksi vielä myöhempää testausta varten. =)

Mutta tuo mies ei ollenkaan ajattele samalla tavalla. Sen mielestä pitäs odottaa vielä toi viikko. :(

Köhkönen. Ei mulla kyllä mitään oireita ole (ei kai kyllä voiskaan vielä olla...). Siis ei mitään sellaista, mitä ei normaalistikin tässä vaiheessa kiertoa ole...

No... musta ainakin tuntuu aina että olinpa tyhmä kun oon testannut "liian aikaisin", että meni sekin raha hukkaan. Että oon yrittänyt sinnitellä vähän pitempään, kun siitä tulee niiin hoopo olo sitten, että mitä oikein kuvittelin!

Alkuperäinen kirjoittaja koita jaksaa:
No... musta ainakin tuntuu aina että olinpa tyhmä kun oon testannut "liian aikaisin", että meni sekin raha hukkaan. Että oon yrittänyt sinnitellä vähän pitempään, kun siitä tulee niiin hoopo olo sitten, että mitä oikein kuvittelin!

Niin... totta kai tämäkin. :(

Hmm. Onko jossain semmoisia hyviä odotteluhermoja myytävillä? Mun pitäs vissiin ostaa itselleni vähän semmoista varastoon... :snotty:

En sitten testaa vielä. Odotellaan pari päivää. Ja menihän se aamukin jo, joten ehkä ois ees siitä sit kantsinu testata.

Mä en testais vielä, edes niillä tosi herkillä. Niilläkin oon saanut erittäin haalean plussan vasta n.kolmea päivää ennen kuin menkkojen pitäisi alkaa. Ja se plussa on ollut niin haalea että on saanut jäädä miettimään onko siinä yleensä mitään...

Yhteistyössä