Sanokaa muut mitä haluutte, mutta homot on ihania=)

vieras
Aijaa tunnet kaikki homot ja heterot niin voit tehdä noin ison yleistyksen. Ei pari ihkua puppelipoikaa tee kaikista homoista ihania ja heteroista juntteja. Voin mä sulle jonkun vanhan hinttarin linkittää ja kysyä onko söötti vertaukseksi vaikka jonkun hetero-komistuksen :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aijaa tunnet kaikki homot ja heterot niin voit tehdä noin ison yleistyksen. Ei pari ihkua puppelipoikaa tee kaikista homoista ihania ja heteroista juntteja. Voin mä sulle jonkun vanhan hinttarin linkittää ja kysyä onko söötti vertaukseksi vaikka jonkun hetero-komistuksen :)
Tottakai oon tavannu kaikki :eek: unohtu mainita, sori :headwall:

Söötillä en sitten tarkottanu ulkonäköä.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai oon tavannu kaikki :eek: unohtu mainita, sori :headwall:

Söötillä en sitten tarkottanu ulkonäköä.
No sisimpään sä nyt vielä vähemmän pääset tutustumaan kun ulkoiseen olemukseen, noin niinkuin yleisesti että voit sanoa "homot on ihania"

Tyhmä.

mama
melkoista yleistystä.huomaa ettet tunne homoja.enkä siis viittaa siihen etteikö ne vois olla "ihania" vaan tohon sun lausahdukseen.niinku seksuaalisella suuntautumisella olisi se vaikutus että on verrattavissa koiranpentuun,...

näin
Alkuperäinen kirjoittaja Orion:
Täh, eikö ne kaikki homoparit olekaan semmosia, että toinen on kunnon karski karvainen köriläs ja toinen on itseään laittava sievistelevä kaunis poju, vähä naismainen? :eek: :D
On tietenkin. Ja jokainen heteromies juo liikaa ja hakkaa vaimoaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mama:
melkoista yleistystä.huomaa ettet tunne homoja.enkä siis viittaa siihen etteikö ne vois olla "ihania" vaan tohon sun lausahdukseen.niinku seksuaalisella suuntautumisella olisi se vaikutus että on verrattavissa koiranpentuun,...
eiku ne on ihan ihmisiä :) en vertaa omasta mielestäni mitenkään koiran pentuun jos sanon että ihana tai söötti. Oma mieles tekee nyt kepposia...

Yhteistyössä