homot mitään sööttejä onAlkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Sööttejä tyyppejä, hieman eroovat näistä hetero äijistä.
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Sööttejä tyyppejä, hieman eroovat näistä hetero äijistä.
Tottakai oon tavannu kaikki unohtu mainita, sori :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aijaa tunnet kaikki homot ja heterot niin voit tehdä noin ison yleistyksen. Ei pari ihkua puppelipoikaa tee kaikista homoista ihania ja heteroista juntteja. Voin mä sulle jonkun vanhan hinttarin linkittää ja kysyä onko söötti vertaukseksi vaikka jonkun hetero-komistuksen
mun helvetin hyvä kaveri ei ole..mullekkin oli täys ylläri kun kertoi homoudesta..ei ois millään uskonut..oli niin mies..ja on edelleen..ihan ystävä onkin :heart:Alkuperäinen kirjoittaja yx:ne on niin saatanan akkamaisia hyi
No sisimpään sä nyt vielä vähemmän pääset tutustumaan kun ulkoiseen olemukseen, noin niinkuin yleisesti että voit sanoa "homot on ihania"Alkuperäinen kirjoittaja letkukinttu:Tottakai oon tavannu kaikki unohtu mainita, sori :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Aijaa tunnet kaikki homot ja heterot niin voit tehdä noin ison yleistyksen. Ei pari ihkua puppelipoikaa tee kaikista homoista ihania ja heteroista juntteja. Voin mä sulle jonkun vanhan hinttarin linkittää ja kysyä onko söötti vertaukseksi vaikka jonkun hetero-komistuksen
Söötillä en sitten tarkottanu ulkonäköä.
No montako homoa tunnet? Heitä löytyy joka lähtöön.Alkuperäinen kirjoittaja yx:ne on niin saatanan akkamaisia hyi
On tietenkin. Ja jokainen heteromies juo liikaa ja hakkaa vaimoaan.Alkuperäinen kirjoittaja Orion:Täh, eikö ne kaikki homoparit olekaan semmosia, että toinen on kunnon karski karvainen köriläs ja toinen on itseään laittava sievistelevä kaunis poju, vähä naismainen?
no ei leAlkuperäinen kirjoittaja Orion:Täh, eikö ne kaikki homoparit olekaan semmosia, että toinen on kunnon karski karvainen köriläs ja toinen on itseään laittava sievistelevä kaunis poju, vähä naismainen?
eiku ne on ihan ihmisiä en vertaa omasta mielestäni mitenkään koiran pentuun jos sanon että ihana tai söötti. Oma mieles tekee nyt kepposia...Alkuperäinen kirjoittaja mama:melkoista yleistystä.huomaa ettet tunne homoja.enkä siis viittaa siihen etteikö ne vois olla "ihania" vaan tohon sun lausahdukseen.niinku seksuaalisella suuntautumisella olisi se vaikutus että on verrattavissa koiranpentuun,...