Sanokaa mulle miten mun pitää syödä?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pläski"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pläski"

Vieras
Käyn ohjatuissa jumpissa n. kolmesti viikossa, joskus neljäkin kertaa. (spinning, bodypump, kuntosali). Kuukauden oon nyt käynyt, ja paino tippunut kilon. :( Tekis mieli heittää lekkeriks koko homma. Ylipainoa on n.13kg. Syön mielestäni ihan terveellisesti, ns. lautasmallin mukaan. Käytössä 100% ruisleipä, täysjyväpastat ja riisit. Niitä en halua kuitenkaan jättää poiskaan, eli karppaamiseen en suostu. (kokeilin kerran, ei sopinut mulle).

Mitä teen väärin?!

[QUOTE="moi";22159185]aika epämääräisesti kuvailtu. Laske kaloreita ja punnitse kaikki annoskoot niin tiedät tasan tarkkaan mitä suuhus pistät.[/QUOTE]

Olen laskenut kaloreita, syön päivässä n. 1500-1600kcal. Onko se liikaa?

[QUOTE="noh";22159212]Pidä viikko tarkkaa ja rehellistä ruokapäiväkirjaa ja palaa palstalla asiaan niin katsotaan voidaanko auttaa ja antaa ruokailusuosituksia.[/QUOTE]

Olen kirjannut kiloklubiin syömiseni, aina pallukat ovat joko vihreitä tai keltaisia.

rasva muuttuu sulla lihakseksi ja lihas painaa enemmän eli paino ei hirveästi voi pudotakaan...
Kannattaa ottaa käyttöön mieluummin mittanauha kuin vaaka. Pidä kirjaa vyötärön- ja lantionympäryksestä niin huomaat pian eron

Yhteistyössä