Sanokaa mulle jotain josta tulen järkiini!!!

Meillä on kaksi ihanaa lasta 1v ja 2v8kk. Mitä nyt esikoinen saakutin pahassa uhmassa.. |O Enimmäkseen olen yksin lasten kanssa kun miehellä semmoinen työ.. Nyt alkanut puskemaan semmoinen vauvakuume päälle ettei tosikaan.. Nyt jo välissä tuntuu että pää hajoaa näiden kahden kanssa vaikka toki enimmäkseen iloa tuovatkin.. =)

Mulla sama vika. Molemmilla lapsilla on aika hankalat vaiheet menossa ja silti haaveilen hiljaa pienessä mielessäni kolmannesta :ashamed:
On tuhat syytä ylläpitää periaatetta, että lapsiluku on nyt täynnä, mutta silti.. :ashamed:

ööö... tulee mukavat ikäerot lapsille ja heil on seuraa toisistaan... eiku... :saint:

Joo: meil on 1,5v ja 2,5v ja kolma syntyy kesäkuussa 1v11kk ikäerolla edelliseen. Muuten samanlainen tilanne. Että mä en kyl ole mikään järkeviä puhumaan. Kannattaa tietysti sitä omaa jaksamista miettiä, että miten sen kanssa ihan oikeasti on.

Ja tilanne ois vielä sellainen että olen sopinut aloittavani oppisopimuskoulutuksen veljeni firmassa kesällä/syksyllä.. Nyt pukkaa paineita että vauvaa pitäisi yrittää nyt heti koska jos kerkeän aloittaa työn niin silloin en viitsi enään jäädä pois koska tiedän kuinka se vaikuttaisi firmaan.. Mutta mutta.. jos en kerkeä aloittaakkaan niin mitään ei menetetä kun ei olla minun varaan mitään laskettu.. Sekavat fiilikset :/

Ajattele raskausaikaa. Jatkuvaa kusihätää. Hormonihirviö-raivopuuskia. Ylisuurta mahaa. Ummetusta. Väsymystä. Pahoinvointia.

Ajattele synnytystä. Kipua. Hikeä. Verta. Repeämiä. Tikkejä alapäässä. Jälkivuotoa.

Ajattele vauva-aikaa. Koliikkia. Tappavaa univelkaa. Kipeitä tissejä. Kakkavaipan vaihtamista kerran tunnissa. Rintatulehduksia. Pulautuksia joka paikassa. Ja kaksi isompaa uhmaikäistä (jotka muuttuvat sitä ärsyttävimmiksi mitä isommaksi tulevat) hoidettavana siinä samassa.

Rahatkin ne vie, piru sentään. Ja omaa aikaa tai parisuhdeaikaa ei oo koskaan. Kuka muka ottaa kolme lasta yökylään?

Tuo on mun ajatusleikkini, kun vauvakuume iskee, ja yhtäkkiä kaksi lasta tuntuukin ihan passelilta määrältä :saint:

Yhteistyössä