Sanokaa, mitä mieltä olette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kumman haalari tämä mielestäsi on, tytön vai pojan vai käykö molemmille?

http://www.aijaa.com/v.php?i=991918.jpg

Meidän tyttö käyttää tälläistä ja mielestäni väri on kiva. Aion pukea saman myös pikkuveljelle aikanaan. En tykkää, että tytöllä on kaikki vaaleanpunaista. Mustassa ei näy likatahrat samalla tavalla kuin vaaleanpunaisessa haalarissa, mutta kuulemma meidän tytöllä on poikamainen haalari. Onko näin?

Pojan haalari ilmiselvästi. Ja en käyttäisi tytöllä (enkä kyllä pojallakaan, haalari ei miellytä tarpeeksi mun silmääni ).

Tytöille on kyllä muitakin värejä kuin vaaleanpunainen...

Rehellinen mielipiteeni :D sitähän tässä pyydettiin

Alkuperäinen kirjoittaja SuperÄiti-:
Pojan haalari ilmiselvästi. Ja en käyttäisi tytöllä (enkä kyllä pojallakaan, haalari ei miellytä tarpeeksi mun silmääni ).

Tytöille on kyllä muitakin värejä kuin vaaleanpunainen...

Rehellinen mielipiteeni :D sitähän tässä pyydettiin

Joo onhan niitä muitakin värejä kuin vaaleanpunainen. Mut halusin haalarin, jossa ei heti näy tahrat ja jota voi myöhemmin käyttää myös poika. Edellinen oli melko vaalea ja siihen jäi pysyviä tahroja polveen aika äkkiä. Söpö se oli, mutta mielestäni tämä musta punainen on käytännöllisempi.

Oon nähnyt sekä tuota haalaria, että sitten sitä kaksiosasista, samakuosista pukua niin tytöillä kuin pojilla. Poikienhan se oikeasti on, mutta liekö sillä niin merkitystä, jos siitä ei nosta numeroa.. Käytännöllinen tuollainen haalari on ja tosiaan jos vielä voi kierrättää pikkuveljelle niin mikäs sen parempi.