Peesiä joka sanalle. Laivalta saa hyviä miehiä. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sori, se on jo mulle varattu.
Mut, laivalta mä tuon löysin.
NetistäAlkuperäinen kirjoittaja mietuska:baareista ei ainakaan, mutta mistä? Ja miten niihin tutustutaan?!
Ollaankohan oltu peräti samalla laivalla?? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Peesiä joka sanalle. Laivalta saa hyviä miehiä. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sori, se on jo mulle varattu.
Saako kysyä miksi siitä tuli ex?Alkuperäinen kirjoittaja juttajulia:toi mun ex
jaahas.. sama täällä , hyppään jonon peräänAlkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ollaankohan oltu peräti samalla laivalla?? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Peesiä joka sanalle. Laivalta saa hyviä miehiä. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sori, se on jo mulle varattu.
Mariellalta mä omani bongasin, tai siis, se mut...Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ollaankohan oltu peräti samalla laivalla?? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Peesiä joka sanalle. Laivalta saa hyviä miehiä. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sori, se on jo mulle varattu.
No hitto, saman firman paatilla mekin kohdattiin, eli virallinen Love Boat, Cinderella. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Mariellalta mä omani bongasin, tai siis, se mut...Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Ollaankohan oltu peräti samalla laivalla?? :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Männynkäpy:Peesiä joka sanalle. Laivalta saa hyviä miehiä. :attn:Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Sori, se on jo mulle varattu.