Sanokaa mennkö lääkäriin vai en

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja päätös
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

päätös

Vieras
Itse aina pitkitän ja menen vasta kun todella on jo hätä ja viime hetki...

Eli mulla on ollut univaikeuksia noin pari viikkoa: en saa illalla unta vaikka olen todella väsynyt aj herään öisin valvomaan ja miettimään asioita (pääasiassa työasioita).
Päivät olen väsynyt ja erittäin lyhyt pinnainen. Minua ei kiinnosta mikään enkä jaksaisi tehdä mitään. Haluaisin olla rauhassa. Töiden jälkeen en jaksa lapsiakaan, ärähdän ihan pienimmästä asiasta.

Olin jo ajatellut mennä työterveyslääkärille, mutta sain nukuttua viikonloppuna vähän paremmin. Tosin eilen illalla en taaskaan saanut nukutuksi ja pyörin valveilla sängyssä pitkään.
No, nyt kun sain ehkä vähän nukuttua niin mietin, että onko se lääkärille meno turhaa kuitenkin...Vaikka toisaalta heti töitä edeltävänä iltana uni ei tullut...

Mitähän mä tekisin, kun en osaa päättää itse...

2 vkoa ei vielä ole pitkä aika. olethan jo kokeillut kaikki rentoutumiskonstit? itse menin lääkäriin kun olin vuoden valvonut, enkä puhu nyt mistään huonosti nukkumisesta vaan hereilläolosta. 3 vuotta olen nyt kärsinyt, mutta lääkkeillä saan kivasti unta palloon. näillä mennään, koska kaikkia ressitekijöitä en ole vielä saanut poistettua elämästäni.

Jos oikeasti kärsit unettomuudesta niin pari viikkoakin on aika pitkä aika. Kävisin hakemassa nukahtamislääkkeet vaikka varmuuden vuoksi ettei sitten ole hätä kädessä kun alkaa olemaan TODELLA väsynyt. Samalla on helpompi työstää stressitekijöitä ja koittaa rentoutua. Jos itsellä unettomuus iskee kunnolla päälle niin ei siitä ilman lääkkeitä selviä.

Yhteistyössä