Sanokaa joku hyvä deodorantti!

  • Viestiketjun aloittaja nyt apuja
  • Ensimmäinen viesti
pallero
mä oon hikoilevaa tyyppiä ollut aina ja nyt löysin sellaisen mineraali kiven... Mikäköhän sen nimi nyt onkaan. jostain nettipuodista sen tilasin. On siis näitä luonnonmukaisia hajun ehkäisijöitä. Toimii hyvin. Haluaisitko tietää nimen, voin käydä kattoon purkin kyljestä.
 
Ei muista...
Yksi mun parhaista on ollut sokokselta ostamani antiperspirantti, mutta en hitsi vie muista merkkiä! Oli näitä tunnettuja kosmetiikkafirmoja ja alkaa B:llä, joku Bodego tms tapainen. Aika kallis mutta toimi hyvin.
 
wb
mä oon tykästyny lumenen artic aqua dödöön, on aika uutuus ja oli saanut hyvät arvostelut jossain lehdes ja oon jo pari purkkii sitä käyttäny. pitää mulla hajun pois aamulle asti !
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hiki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:
Hae apteekista hikoilua estävä Triple dry, jos ny oikeen muistan!
rexonakin pitää paremmin...
Triple dry roll on, ensin noin viikon ajan joka päivä sitten joka 3. päivä, eikä hikeä enää tule. (suihkekin toimii, mutta ei ole niin tehokas kuin roll on)
 
wb
mut mitkään rexonat tai dovet tms perusdödödt ei ole mua koskaan auttanu kunnolla siis..
ja pitää huolehtii että kainolo on täysin kuiva ennenku sinne laittaa dödöä,ettei ole yhtään märkä suihkun jäljiltä ja heti laittaa ku on kuivanu.jos mul on viive siinä välissä ni puol tuntii ja haisen taas.. :)
 
prkl
Alkuperäinen kirjoittaja pallero:
tässä linkki
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/28_91/products_id/86

edullinen, koska kestää käyttöä tosi hyvin. Luonnontuote, ei imeydy kehoon.
auttaakohan tuo siis hien erittymiseen? siis niin ettei kainalot kostu koko ajan? minulla ei ole hajuongelmaa mutta kainalot jatkuvasti märkänä+tietenkin paita Aaaaaaaargh

kellään muulla moista? mistähän johtuu
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ei muista...:
Yksi mun parhaista on ollut sokokselta ostamani antiperspirantti, mutta en hitsi vie muista merkkiä! Oli näitä tunnettuja kosmetiikkafirmoja ja alkaa B:llä, joku Bodego tms tapainen. Aika kallis mutta toimi hyvin.
Bocage? Lancomen tuote. Mulla se ei taas pitänyt yhtään... Triple Dry pitää ja ei pidä, kuitenkin 100 kertaa parempi kuin markettituotteet.
 
pallero
Alkuperäinen kirjoittaja prkl:
auttaakohan tuo siis hien erittymiseen? siis niin ettei kainalot kostu koko ajan? minulla ei ole hajuongelmaa mutta kainalot jatkuvasti märkänä+tietenkin paita Aaaaaaaargh

kellään muulla moista? mistähän johtuu
Tämä on sen verran pehmeä luonnontuote, että ei kyllä estä hikoilua. Mä olen kainalot kosteina hirveän herkästi, kuumaverinen vaikka aina kylmissäni. :)
 

Yhteistyössä