rexonakin pitää paremmin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Hae apteekista hikoilua estävä Triple dry, jos ny oikeen muistan!
No kyl mulla ainaki tehoaa, ja karvakin ksavaa hitaammin kun ennenAlkuperäinen kirjoittaja hiki:rexonakin pitää paremmin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Hae apteekista hikoilua estävä Triple dry, jos ny oikeen muistan!
Triple dry roll on, ensin noin viikon ajan joka päivä sitten joka 3. päivä, eikä hikeä enää tule. (suihkekin toimii, mutta ei ole niin tehokas kuin roll on)Alkuperäinen kirjoittaja hiki:rexonakin pitää paremmin...Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Hae apteekista hikoilua estävä Triple dry, jos ny oikeen muistan!
Mikä juttu tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Miäs:Kokeile hieroa appelsiinimehua kainaloosi
veikkaan että kiusaa vaan, ainakaa en oo moisesta kuulluAlkuperäinen kirjoittaja silli:Mikä juttu tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Miäs:Kokeile hieroa appelsiinimehua kainaloosi
Alkuperäinen kirjoittaja silli:Mikä juttu tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Miäs:Kokeile hieroa appelsiinimehua kainaloosi
auttaakohan tuo siis hien erittymiseen? siis niin ettei kainalot kostu koko ajan? minulla ei ole hajuongelmaa mutta kainalot jatkuvasti märkänä+tietenkin paita AaaaaaaarghAlkuperäinen kirjoittaja pallero:tässä linkki
http://www.verkkoapteekki.fi/product_info.php/cPath/28_91/products_id/86
edullinen, koska kestää käyttöä tosi hyvin. Luonnontuote, ei imeydy kehoon.
Bocage? Lancomen tuote. Mulla se ei taas pitänyt yhtään... Triple Dry pitää ja ei pidä, kuitenkin 100 kertaa parempi kuin markettituotteet.Alkuperäinen kirjoittaja Ei muista...:Yksi mun parhaista on ollut sokokselta ostamani antiperspirantti, mutta en hitsi vie muista merkkiä! Oli näitä tunnettuja kosmetiikkafirmoja ja alkaa B:llä, joku Bodego tms tapainen. Aika kallis mutta toimi hyvin.
Tuppaan mukaan, kun minulla on sama ongelma kuin ap:lla. Minkä hintainen tämä on?Alkuperäinen kirjoittaja Gilda:Apteekissa myydään Vichyn 48h deodoranttia. Triple dry ei toiminut minulla, mutta tämä toimii.
Tämä on sen verran pehmeä luonnontuote, että ei kyllä estä hikoilua. Mä olen kainalot kosteina hirveän herkästi, kuumaverinen vaikka aina kylmissäni.Alkuperäinen kirjoittaja prkl:auttaakohan tuo siis hien erittymiseen? siis niin ettei kainalot kostu koko ajan? minulla ei ole hajuongelmaa mutta kainalot jatkuvasti märkänä+tietenkin paita Aaaaaaaargh
kellään muulla moista? mistähän johtuu