Sanokaa etten liho pysyvästi enhän???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja repsahdus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

repsahdus

Vieras
Siis apua. Olen vuoden verran ollut erossa suklaasta ja karkeista ja nyt repesin viikonloppuna totaalisesti.
Tuttavani toi tuliaisiksi karkkitehtaalta kaksi puolen kilon säkkiä suklaata, joista olen viikonlopun aikana syönyt sen toisen!!! Samoin ollaan grillattu, herkuteltu ja juotu olutta enemmän mitä yleensä koskaan normaalisti teen.
Viikonloppu on ollut ihana, mutta nyt on morkkis. Nmittäin olen vuodessa laihtunut 15 kg ja liikunnan ansiosta myös kiinteytynyt. Olen ollut niin tyytyväinen itseeni ja onnellinen kun karkinsyönti on ollut aisoissa ja nyt sitten repesi!!
Vatsa on niin turvoksissa, että soi ja olo on niin pläski ja turvonnut. Tiedän, että ei yksi viikonloppu voi tuoda senttejä vielä reisiiin jos heti palaan ruotuun enkä jatka tälläistä mässyä joka viikonloppu!
Sanokaa nyt mulle, että turvotus laskee ja en tästä kilokaupalla liho, enhän??? Mä tarvin kannustusta tähän morkkikseen, voi miksi sorruin:(:(:(

Kerta ei vaikuta yhtään. Juot reippaasti vettä, niin turvotus kyllä korjaantuu. Plus auttaa jos syöt jotain lakkoja tai muita missä on siemeniä tai kuitua, niin olo helpottaa.

Kiitos vastauksista. Jotenkin vaan niin morkkis, että tarvitsisi kannustusta. Mun luonteella saattaa jäädä "mässy päälle" hyvin helposti ja nyt täytyisi saada ryhdistys, että vuoden työ ei mene hukkaan!
Ja mansikoita tänään tosiaan olen syönyt varmaan vaikka kuin ja sen myötä sitten vessassa ravannut koko ajan, että eiköhän nuo nesteet lähde liikkeelle. Ja sekin hyvä on mansikoissa, että ne täyttää mahaa eikä jaksa syödäkään mitään suklaita tai karkkeja enää:)

No just joo. Ihan varmana lihoo kauheasti ja pysyvästi!! Luulisi omakin järki sanovan, että jos joskus harvoin vetää kupunsa äärimmilleen herkkuja ja sitten jatkaa normaalia elämää eikä jatka tuota linjaa niin mitään pysyvää ei tapahdu! Saattaa olla nyt hetkellisesti turvotuksesta pari kiloa enemmän, mutta viikon päästä ei enää kun turvotukset pois. Senttejä ei tosiaankaan tule niihin reisiin tuosta, mutta jos jatkaa tuolla linjalla niin montaa viikonloppua peräkkäin ei enää saa "anteeksi"...

Yhteistyössä