Sanokaa ettei voi enään olla viivanpaikka..

Niinku jotkut varmasti on seurannut seurannut oon kysellyt millon minkäkin testin viivanpaikkoja ym tässä 2vk aikana! Mulla siis edelliset menkat Alko 3.9 ja kierto on ollu vähän epäsäännöllinen 28-34.. luulin että mun ovis ois 14.9 ollu mutta ku uudelleen aloin miettimään jos ovis ois ollutkin 20-22.9 niin siksi testit ei oo näyttänyt mitään vielä. Nyt kp 30 ja menkkoja ei näy eikä kuulu ja ajattelin että teen kuitenkin vielä testejä (malttamaton tyhmä) eilen illalla nega tuo pc, en oo siihen saanu kertaakaan muutakin tyylipuhtaita negoja ja yhden valkoisen viivanpaikan. Mutta NYT! Ai että oon onnellinen.. tän aamuinen testi

https://ibb.co/bdn6RsX

Pärähti ruutuun heti 2min aikana niin eihän tämä voi olla enään mikään viivanpaikka tai turha haamu?on punainen viiva selkeästi mutta en vielä miehelle ole kehannut sanoa enkä edes kehannut kertoa että edelleen Testaan..hcg arvo otettiin multa 29.9 kun sain rfsun testiin kunnon viivan (osoittui kuuluisaksi viivampaikaksi) vaikka olikin punainen. Menetin toivon tässä kierrossa kun hcg alle 2 sillon 30.9. Mutta sanokaa että tämä on 8ikea plussa
 
vierailija
Onko toi viiva kokonainen? Näyttää et alaosassa ei viivaa ollenkaan!

Jos on niin eiköhän se plussa ole. Tee digi!

Jos taas ei niin tuollaisia puolikkaita viivoja on tullut ja herkästi tulee jos pitää ovistesti ja raskaustestiä päällekkäin kun testaa.
 
Onko toi viiva kokonainen? Näyttää et alaosassa ei viivaa ollenkaan!

Jos on niin eiköhän se plussa ole. Tee digi!

Jos taas ei niin tuollaisia puolikkaita viivoja on tullut ja herkästi tulee jos pitää ovistesti ja raskaustestiä päällekkäin kun testaa.

On kokonainen, toki hieman haalenee alaspäin.
Ja en oo ovistikkua ja tuota pc yhtäaikaa kastanut
 
Kai täytyy uskoa että pc antaa näköjään myös väärää positiivista.. Tein uuden ja tyylipuhdas nega, 2h kuitenkin oli virtsa rakossa niin jos hcg ois veressä niin oishan tuohon tullu ees haamujen haamu. Join kyllä kahvia 2h että alkaa ees pissattaa mut uskon että en oo raskaana. Jeesus että ärsyttää
 
Paitsi jos on juonut kauheasti nestettä aamun aikana. Niin virtsa aika laimeaa. Kannattaa testata parin päivän päästä uudestaan. Silloin näkyy että onko viivat vahvistuneet.
Puol 9 aamulla tein ton positiivisen, puol 11 aamulla uuden mikä nega, ja joo kyllä join varmaan 5 kuppia kahvia ja väkisin puol 11 sain pissattua. Mut teen aamulla vielä yhen pc ja sen pitäs kyllä sillon olla positiivinen
 

Yhteistyössä