Sanoisitko hien hajusta ystävällesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Noloa

Vieras
Tuosta pissan haju ketjusta tuli mieleen.
Sanoisitko hyvälle ystävllesi, että hän HAISEE hielle?
Minulla on yksi tälläinen ystävä ja hän haisee todella pahalle hielle. Ilmeisesti hänellä on joku ongelma, koska hän käy saunassa joka päivä, eli peseytymättömyydestä ei ole kyse. Pesun jälkeenkin hän kohta haisee todella vinkeälle hielle. Ylipainoa hänellä on roimasti. Luulen, että hän ei käytä deodoranttia, koska kerran lähdettiin yhdessä ravintolaan ja hänelle ehdotin, laita tuota dödöä, niin hän tuumasi, että kun on jo tuota hajuvettä laittanut, niin ei. Ei myöskään aja kainalokarvojaan. Ihmettelen, eikö hän itse haista hikeään, vai eikö vain välitä. Minun miehenikin haistaa hien hajun, jos hän käy meillä ja sanoo, että on tainnut dödö pettää.....
Ja kyseessä on siis nainen! Jotenkin on vaikeaa mennä sanomaan, ettei hän loukkaannu.

Kyllä sen itse tosi selkeästi huomaa mut voit sä mainita asiasta jos siltä tuntuu. Mulla pettää myös joskus harvoin se dödö loppupäivästä ja kaikista vähiten sillon toivon että joku alkaisi huomauttamaan asiasta, tiedostanhan minä itsekkin sen hajun kun kaikki aistit kyllä toimii. Tosin kuullostaa kyllä siltä ettei ystäväsi jaksa edes välittää hien hajusta jos ei dödöä edes käytä.

Ylipaino vaikuttaa ihmisen metaboliaan ja hienhajuun, joka on monesti ylipainoisilla melko paha ja hikoilu runsasta. Siinä ei dödöt auta.

höpöhöpö, täytyy aikamoinen tankki olla jos ei edes apteekin tuotteet auttais terv. 120 kiloinen ja enkä ikinä haise hielle kiitos absolut torrin ja kaupan perusdödön :) Ja kyllä mulla se hien haju muuten ilman näitä tuotteita puskee läpi aika pian sen peseytymisen jälkeen.

[QUOTE="tantta";27254564]höpöhöpö, täytyy aikamoinen tankki olla jos ei edes apteekin tuotteet auttais terv. 120 kiloinen ja enkä ikinä haise hielle kiitos absolut torrin ja kaupan perusdödön :) Ja kyllä mulla se hien haju muuten ilman näitä tuotteita puskee läpi aika pian sen peseytymisen jälkeen.[/QUOTE]

En haise mäkään kunnon dödöllä ja pesuilla.

Ei se ole painosta kiinni :D Meillä oli intissä yks kukkakeppi joka haisi hieltä vaikka kävi suihkussa kuten muutkin, siittä hänelle mainittiin niin ei itse tiennyt asiasta mitään. Sai sitten luvan käydä jokaisen treenin jälkeen kunnon suohkussa että muut samassa huoneessa olevat ei kärsineet. Voi olla ettei henkilö itse tiedä haisevansa hielle, kuten ei kaikki ihmiset tiedä että heidän henkensä haisee!!!

Voi johtua sellanen kamalavinkeä hienhaju myös vääränlaisesta suihkusaippuasta. Itse jos käytän esim. Dovea ym. haisen melkein heti aivan kauhealle. Palmolive on kaikista pahin, haisen melkein heti aivan kamalalle, sellaiselle pistävälle hikiselle silakalle.... Käytän vain ja ainoastaan Lactolinea, joka on Prismassa esim. myynnissä parin euron hintaan. Sitä kun käyttää niin iho pysyy hyvänä eikä haise hiki ollenkaan :) Erisanit ja muut ihoystävälliset eivät ole yhtä hyviä kuin tämä mitä käytän. Olen myös normaalikokoinen nuori nainen..

En sanoisi!

Jos hikoilee voimakkaasti, ei siinä tavallisest dödöt auta. Apteekin dödöt taas on niin voimakkaita, etten esim. minä pysty niitä käyttämään. Kysyin kerran lääkäriltä mitä suosittelisi minulle, kun mulla on lievää liikahikoilua ja toisaalta saan pahan allergisen ihottuman kaikesta hajustamattomasta kosmetiikasta. Ei osannut suositella mitään.

Pärjään, kun ei tarvitse tehdä mitään erikoista. Esim. töihin en voisi kuvitella pyöräileväni, tai ainakin pitäisi päästä taas perillä suihkuun. Vaatteet menisi samoin tein vaihtoon.

Ylipaino vaikuttaa ihmisen metaboliaan ja hienhajuun, joka on monesti ylipainoisilla melko paha ja hikoilu runsasta. Siinä ei dödöt auta.

Eikä peseytyminenkään, ainakaan jos peseydytään tämän palstan oppien mukaisesti pelkällä vedellä pikaisesti suihkutellen. Ei saippuaa, shampoota eikä mitään pesuaineita tietenkään. Ja alaosasto pestään seisten jalat tiukasti yhdessä.
Sitten kehuskellaan, miten kukaan ei ole valittanut hajusta, no ei kai ole kun ei kukaan kehtaa...

[QUOTE="vieras";27255823]Eikä peseytyminenkään, ainakaan jos peseydytään tämän palstan oppien mukaisesti pelkällä vedellä pikaisesti suihkutellen. Ei saippuaa, shampoota eikä mitään pesuaineita tietenkään. Ja alaosasto pestään seisten jalat tiukasti yhdessä.
Sitten kehuskellaan, miten kukaan ei ole valittanut hajusta, no ei kai ole kun ei kukaan kehtaa...[/QUOTE]

As far as I know, niin palstan oppien mukaan alaosasto pestään päinvastoin reteesti kyykkyvatkaten. Ja puhdasta tulee.