sanoiko toi manta sille lapselleen

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
hyvin
Tulee hyvin surullinen olo, kun katsoo noita sen kuvia ja miettii sitä käytöstä :(. Surullista. Olis suonut, että lapsen takia ei olisi lähtenyt tuollaiseen julkisuuteen.

ei arvostella
Ei arvostella, mutta että suorassa lähetyksessä lupaa jakaa pullon tyttärensä kans... Mä voisin maistiaisen tarjota tuon ikäiselle, mutta ei kyllä tytön kans yhdessä juotais vaan aikuisten ystävien.

tyt
Surullista, jos parasta juomaseuraa on alaikäinen tytär. Surullista, että ei ole aikuisia ystäviä, joiden kanssa pullonsa mielummin jakaisi. Surullista, minkä esimerkin antaa tyttärelleen. :(

ida
No kyllä se ämmä jo anto "hyvän" kuvan tossa kun tippu bb:sta. Sen kielenkäyttö ym irvistely niin huh huh.... Ihan tuli joku yh bubiruusu joka on juonut äänensä käheksi... Ei sitten minkäälaisia käytöstapoja. Sitte toisille sano ettei paskaa puhuta selän takana, mutta ite kuitenki puhu niin paljon kun sielu sieti. Et tälleen olen ihan 100 prossasesti tätä mieltä..

läyhääjä
Pakko sanoa, että mun mielestä meillä on i han hyvä oikeus arvostella Mantaa, koska HÄN on ITSENSÄ TYRKYLLE laittanut. Itse hän on mennyt BB:hen eikä voi edes mennä sanomaan, ettei olisi tiennyt mihin päänsy tyrkäsi, koska onhan se muina vuosina jo nähty.

Ja se mitä tässä nyt on ihmistä seurailtu muutama viikko niin voin sanoa, että TUNNEN ihmisen. Enkä pidä hänestä ollenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja läyhääjä:
Pakko sanoa, että mun mielestä meillä on i han hyvä oikeus arvostella Mantaa, koska HÄN on ITSENSÄ TYRKYLLE laittanut. Itse hän on mennyt BB:hen eikä voi edes mennä sanomaan, ettei olisi tiennyt mihin päänsy tyrkäsi, koska onhan se muina vuosina jo nähty.

Ja se mitä tässä nyt on ihmistä seurailtu muutama viikko niin voin sanoa, että TUNNEN ihmisen. Enkä pidä hänestä ollenkaan.
toki on oikeus (ihmettelen näitä oikeuksia).. hämmästelen kyllä tätä tapaa, mut jos itsellä on vara haukkua ja arvostella niin antaa palaa.

läyhääjä
No Mantaan verrattuna voin kyllä sanoa, että ON varaa haukkua ja arvostella. Yhtään ihailtavaa käytöstä ei meinaten talossa näyttänyt. Vai voiko joku kertoa jotain mitä ihailtavaa ja kunnioitettavaa siinä naisessa on?

voi juma
Alkuperäinen kirjoittaja HoNdATyTTö:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tää on näitä kun on nuorena saanu mukulan..eipä taida olla vanhempi sille lapselle vaan kaveri..kivaa dokata yhdessä..
en lähtis tälle linjalle yleistämään nuorista äideistä :/
joku *itun nero taas päätänsä aukoo nuorist äideist...tää on taas näitä.
kaikki nuoret äidit on hyvä yleistää muutaman idiootin takia.

Hyvää viihdettähän se ämmä oli, mutta ei paljon muuta sen lisäksi kuin mauton ja vastenmielinen. Mä olisi heti helisemässä jos joutuisin neljän seinän sisälle tollaiseen kovaäänisen rääväsuun kanssa. Hyvä esimerkki siitä että pelkästään iän perusteella kukaan ei ansaitse nuorempiensa kunnioitusta.

Perhoinen84
hui kauheeta,miten se kehtaa :LOL: hyh hyh mikä äiti!
No ei helvetissä,kyllä sen verta ison likan oloinen mimmi se sen tyttö että kyllä mä jos olisin sen likan äiti voisin antaa maistaa skumppaa

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei arvostella:
Ei arvostella, mutta että suorassa lähetyksessä lupaa jakaa pullon tyttärensä kans... Mä voisin maistiaisen tarjota tuon ikäiselle, mutta ei kyllä tytön kans yhdessä juotais vaan aikuisten ystävien.
Mut huomasitteko ettei sillä ollut siellä vastassa yhtään aikuista ystävää, vain tyttären ikäisiä.Oli kyllä niin lapsellista käytöstä haastattelussakin, ettei tuollaista kukaan aikuinen edes katselisi. Taitaa olla Manta sellainen äiti joka hakee tytölle ja tämän kavereille viikonloppujuotavat. Antaahan se lapsensa polttaakin.

Kippuravarvas
Mut huomasitteko ettei sillä ollut siellä vastassa yhtään aikuista ystävää, vain tyttären ikäisiä.Oli kyllä niin lapsellista käytöstä haastattelussakin, ettei tuollaista kukaan aikuinen edes katselisi. Taitaa olla Manta sellainen äiti joka hakee tytölle ja tämän kavereille viikonloppujuotavat. Antaahan se lapsensa polttaakin.
Mun äiti anto mun polttaa, mut ei ostanut ikinä juomia..eikä tupakkeja. Minkäs se sille olis voinut?

tää on näitä kun on nuorena saanu mukulan..eipä taida olla vanhempi sille lapselle vaan kaveri..kivaa dokata yhdessä..
ei se kyllä noin mene :headwall: sain itse nuorena,nyt koht 9v.
ja ite kauhistelin tuon mantan toimintaa äitinä.en ikinä tarjoaisi lapselle viinaa tai mitään muutakaan.

tossuliini
Mä olen samaa mieltä kuin vinku-iita että teidän on turha haukkua ihmistä jota ette tunne mutta mä tunnen mantan ja ollaan oltu samalla kurssillakin. Mukavampaa ihmistä saa hakea ja mitä tohon mantan ryyppäämiseen niin täällä on vielä pahempiakin juoppoja tai ryyppääviä naisia kuin manta. Ja voi olla että manta on heittänyt sen janetelle aivan tsoukkina, tuskin tosissaan. Eli vielä kerran älkää tuomitko kun ette tunne.

Vierailija
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Mä olen samaa mieltä kuin vinku-iita että teidän on turha haukkua ihmistä jota ette tunne mutta mä tunnen mantan ja ollaan oltu samalla kurssillakin. Mukavampaa ihmistä saa hakea ja mitä tohon mantan ryyppäämiseen niin täällä on vielä pahempiakin juoppoja tai ryyppääviä naisia kuin manta. Ja voi olla että manta on heittänyt sen janetelle aivan tsoukkina, tuskin tosissaan. Eli vielä kerran älkää tuomitko kun ette tunne.
Mutta kyllä mukava ihminen vois osata käyttäytyäkin. Aivan törkeää käytöstä jatkuvine v-sanoineen ja muiden haukkumisineen. Siinä lähetyksessäkin kokoajan huusi taustalta jotain kun muilta kysyttiin ja syytti valehtelijoiks. Vaikka olis kuinka mukava ihminen niin sikamaiset käytöstavat hänellä on ja ikäisekseen todella lapsellinen. Tais vähän pää mennä sekaisin tuolla talossa.

tossuliini
Kyllä mä sen myönnän että Mantalla on toi kielenkäyttö aika hurjaa ja vois tietty siistiä suutaan. Ite olen harvoin Mantan kans tekemisissä mutta mitä ollaan juteltu niin ainakin silloin on tullut ihan asiallistakin tekstiä eikä koko ajan kiroilua. No meitä on moneksi.

Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Kauhea myötähäpeän tunne iski,kun katseli sitä sen haastattelua,varsinkin kun tuli ne,että kuka on nimennyt...ei herranjumala mitä käytöstä...
Peesi
Näinpä!
Ja jos on itse tuommoiseen ohjelmaan halunnut ja itse käyttäytynyt siellä noin idioottimaisesti, niin sitten pitää kestää se arvostelu.
Varsin osaa käyttäytyä asiallisestikin, muttei nuo 4vko:a(ko?) oikein ainakaan minua vakuuttanut.

Alkuperäinen kirjoittaja Täydellinen Nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja älyväläys:
Alkuperäinen kirjoittaja miia:
Kauhea myötähäpeän tunne iski,kun katseli sitä sen haastattelua,varsinkin kun tuli ne,että kuka on nimennyt...ei herranjumala mitä käytöstä...
Peesi
Näinpä!
Ja jos on itse tuommoiseen ohjelmaan halunnut ja itse käyttäytynyt siellä noin idioottimaisesti, niin sitten pitää kestää se arvostelu.
Varsin osaa käyttäytyä asiallisestikin, muttei nuo 4vko:a(ko?) oikein ainakaan minua vakuuttanut.
Sie se viet sanat suusta :D

niinjotta!
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
Kyllä mä sen myönnän että Mantalla on toi kielenkäyttö aika hurjaa ja vois tietty siistiä suutaan. Ite olen harvoin Mantan kans tekemisissä mutta mitä ollaan juteltu niin ainakin silloin on tullut ihan asiallistakin tekstiä eikä koko ajan kiroilua. No meitä on moneksi.

mitä sä oikein höpiset?
ensin sanot et "tunnet" samalla kurssilla ollu ja sit et olekkaan tekemisissä..niin että mitä sä hourit tuntemisesta?ethän sä sillon sitä muutakun tiedä..kiroileva muija se on siviilissäkin,mä sentään tunnen sen vuosien takaa ja ämmä myös tuosta vaikka tunnetaan rääpiny turpaansa ja turpaan yrittäny nankata,baikissa kun käskin mennä kuolaan jonkun muun ukkoa kun mun!

Yhteistyössä