sanoiko toi manta sille lapselleen

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
juup
Veikkaan että jos nyt Mia saadaan lähtemään, paranee talon ilmapiiri ja yhteishenki 100% !!
Maria oli se joka "läyhäs" sitä paskaa kaikista ja Mia tulee hyvänä kakkosena perässä ja on muutenkin totaalisen negatiivinen kakara.
Joten tehkäämme lopuille talossa oleville palvelus ja äänestetään vielä se yks "mätä omena" joukosta pois!!!

¤
Mie tunnen Mantan tost kyliltä/baareista ja täytyy sanoa etten voi sietää koko ihmistä. Tosi ärsyttävä ja leuhka, pitää itseään paljon parempana kuin muut. Ihan oikein sille ett tippu...

Sire
Täytyy sanoa,että kyllä minä ainakin arvostan ihmistä käytöstapojen perusteella aika pitkälle.Tuon moukkamaisen käytöksen takaa on vaikea kuvitella löytävänsä jotain tutustumisen arvoista-Cherylille pisteet ettei alennu samalle tasolle.Moniko pystyisi hillitsemään itsensä noin.Saa nähdä kuinka kauan jaksaa ja kyllä siinäkin vaiheessa sympatiat on C:n puolella,saisipa millaisen kilahduksen talossa tahansa.Sama Miasta,jonkinlaisia käytöstapoja kehiin,ei tykkää kun haukutaan pikkulikaksi,mutta käyttäytyy tosiaan kuin teini..

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on teiiä pokkaa arvostella, tuskin edes tunnette kyseistä henkilöä. ja miettikää itsenne samaan tilanteeseen. saisitte hävetä, tuo on todella julmaa.
No kuinka moni aikuinen ei muka pysty olla kiroamatta suorassa lähetyksessä?

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
[

Nuorena? vanha nainenhan se Manta on.
34v.
Eli 18 vuotiaana saanut lapsensa, eli ei hän nyt mitenkään niin tavattoman nuorena sitä ole saanut. Ja luulin kyllä paljon vanhemmaksi. Mun sisko ja veli on tota vanhempia ja en miellä heitä vanhoiksi ihmisiksi. Tosin eivät käyttäydy ollenkaan noin lapsellisesti.

Eli 18 vuotiaana saanut lapsensa, eli ei hän nyt mitenkään niin tavattoman nuorena sitä ole saanut. Ja luulin kyllä paljon vanhemmaksi. Mun sisko ja veli on tota vanhempia ja en miellä heitä vanhoiksi ihmisiksi. Tosin eivät käyttäydy ollenkaan noin lapsellisesti.
Mutta ei sitä nyt vanhaksi voi sanoa, iän perusteella ainakaan, ulkonäön ehkä... :D Mä luulin knas, et se on päälle 40v..

oksettava
Alkuperäinen kirjoittaja essi:
Musta se maria oli muutenki sellasen lähiöspurgun olonen.
Semmote jakomäen pubiruusu,joka on paha suustaan ja viuna maistuu.
Justiinsa sen oloinen, kiroilee ja piereksii ja huutaa v----a!. Yrittää olla nuori ja REMPSEE JA ON PALJON IKÄISTÄÄN VANHEMMAN NÄKÖINEN LÄSKI.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mutta ei sitä nyt vanhaksi voi sanoa, iän perusteella ainakaan, ulkonäön ehkä... :D Mä luulin knas, et se on päälle 40v..
No kyl kuitenki... kauheinkin mun tuntema tapaus kyllä kalpenee tämän tätin rinnalla. Pelottava on se sana, jolla häntä kuvailisin. Se huuto. :(

Yhteistyössä