Mä en siis ollut ainoa, jolla toi sama tuli mieleenAlkuperäinen kirjoittaja essi:Musta se maria oli muutenki sellasen lähiöspurgun olonen.
Semmote jakomäen pubiruusu,joka on paha suustaan ja viuna maistuu.
Nuorena? vanha nainenhan se Manta on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää on näitä kun on nuorena saanu mukulan..eipä taida olla vanhempi sille lapselle vaan kaveri..kivaa dokata yhdessä..
34v.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[
Nuorena? vanha nainenhan se Manta on.
:ashamed: mullaki vähän tällanen käsitys kyseisestä henkilöstä.. :/Alkuperäinen kirjoittaja muumuu:Tää tullu munkin mielee :/Alkuperäinen kirjoittaja essi:Musta se maria oli muutenki sellasen lähiöspurgun olonen.
No kuinka moni aikuinen ei muka pysty olla kiroamatta suorassa lähetyksessä?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:on teiiä pokkaa arvostella, tuskin edes tunnette kyseistä henkilöä. ja miettikää itsenne samaan tilanteeseen. saisitte hävetä, tuo on todella julmaa.
Eli 18 vuotiaana saanut lapsensa, eli ei hän nyt mitenkään niin tavattoman nuorena sitä ole saanut. Ja luulin kyllä paljon vanhemmaksi. Mun sisko ja veli on tota vanhempia ja en miellä heitä vanhoiksi ihmisiksi. Tosin eivät käyttäydy ollenkaan noin lapsellisesti.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:34v.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:[
Nuorena? vanha nainenhan se Manta on.
mut oli 17 ku sai sen lapsensa..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Nuorena? vanha nainenhan se Manta on.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:tää on näitä kun on nuorena saanu mukulan..eipä taida olla vanhempi sille lapselle vaan kaveri..kivaa dokata yhdessä..
Mutta ei sitä nyt vanhaksi voi sanoa, iän perusteella ainakaan, ulkonäön ehkä... Mä luulin knas, et se on päälle 40v..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli 18 vuotiaana saanut lapsensa, eli ei hän nyt mitenkään niin tavattoman nuorena sitä ole saanut. Ja luulin kyllä paljon vanhemmaksi. Mun sisko ja veli on tota vanhempia ja en miellä heitä vanhoiksi ihmisiksi. Tosin eivät käyttäydy ollenkaan noin lapsellisesti.
Justiinsa sen oloinen, kiroilee ja piereksii ja huutaa v----a!. Yrittää olla nuori ja REMPSEE JA ON PALJON IKÄISTÄÄN VANHEMMAN NÄKÖINEN LÄSKI.Alkuperäinen kirjoittaja essi:Musta se maria oli muutenki sellasen lähiöspurgun olonen.
Et ollutAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä en siis ollut ainoa, jolla toi sama tuli mieleenAlkuperäinen kirjoittaja essi:Musta se maria oli muutenki sellasen lähiöspurgun olonen.
No kyl kuitenki... kauheinkin mun tuntema tapaus kyllä kalpenee tämän tätin rinnalla. Pelottava on se sana, jolla häntä kuvailisin. Se huuto.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mutta ei sitä nyt vanhaksi voi sanoa, iän perusteella ainakaan, ulkonäön ehkä... Mä luulin knas, et se on päälle 40v..Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eli 18 vuotiaana saanut lapsensa, eli ei hän nyt mitenkään niin tavattoman nuorena sitä ole saanut. Ja luulin kyllä paljon vanhemmaksi. Mun sisko ja veli on tota vanhempia ja en miellä heitä vanhoiksi ihmisiksi. Tosin eivät käyttäydy ollenkaan noin lapsellisesti.
Sullon mun luonto...Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:[
Et ollut
Jep, myönnän katsoneeni eilen BB:tä :snotty: