V
vierailija
Vieras
Marin järkyttyi Niinistön näkemyksestä – Vanhanen ja Halla-aho tyrmäävät kirjan väitteet
Keskeiset toimijat Nato-prosessin ajalta kertovat näkemyksensä Sanna Marinin kirjaväitteistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Heh mikä logiikka sulla onkaanHuom! Sanna Mariin saa roimasti markkinointia kirjalleen näillä ketjuilla.
Ei tämä palsta kiinnostaa kuin kourallista ihmisiä ympäri Suomea. Ihan sama kuin kirjoittaisi ysärillä ostettuun Tiimari-ruutuvihkoon. Missään lehtijutussa ei koskaan mainita Kaksplus av-viestiä.Huom! Sanna Mariin saa roimasti markkinointia kirjalleen näillä ketjuilla.
Eihän edes Sanna voi muistaa ihan kaikkea.Aivan, sitäkin.
Mutta miksi hän unohti kuolemattoman lauseensa Reutersille Natosta?
”NOT ON MY WATCH”
Noloa, voi niin noloa
Sanna on nimenomaan valivoimainen.Ei tämä palsta kiinnostaa kuin kourallista ihmisiä ympäri Suomea. Ihan sama kuin kirjoittaisi ysärillä ostettuun Tiimari-ruutuvihkoon. Missään lehtijutussa ei koskaan mainita Kaksplus av-viestiä.
Selasin uutisia. Ex-prinssin seksisotkut vain paisuvat. Bill Clintonin nenälaastari huolettaa. Linnan juhlissa esiintyy Mirella kuten arvasin otsikosta.
Tämän palstan porukka repeäisi raivosta, jos kertoisin joskus käyneeni Linnassa kuten olen käynytkin. Miksi ja milloin se jääköön kertomatta. Olen joskus kertonut asiasta jossain viestissäni tällä tai Annan palstalla.
Yrittäkää kestää, että Suomessa on liian valivoimainen ja kansainvälinen Sanna, jolla on erinomainen muisti toisin kuin Salella.
et kai heittokaljoistas sentään joutunu linnaan?Tämän palstan porukka repeäisi raivosta, jos kertoisin joskus käyneeni Linnassa kuten olen käynytkin. Miksi ja milloin se jääköön kertomatta.
JepSanna on nimenomaan valivoimainen.
Kylläpä sinulla tänään vitsit lohkeavat. Hakeudu stand-up-hommiin. Taitosi valuvat hukkaan satavuotiaan kanssa kinasteluun.et kai heittokaljoistas sentään joutunu linnaan?
Olisi pitänyt vielä jatkaa ja kaikilla artikkeleilla sekä uutisilla, jotka käsittelevät Sanna Marinia ja hänen kirjaansa.Huom! Sanna Mariin saa roimasti markkinointia kirjalleen näillä ketjuilla.