Sanna vaivautui osallistumaan yhdellä tekstarilla kun oli puhe Uniperista ja tuhansista miljoonista euroista, koska bilettäminen ja jauhojengi oli #1

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä tuo on ikävä totuus, kun olisi pitänyt kantaa vastuu noin vakavassa asiassa. Se on pm: n tärkeitä tehtäviä. Valtio-omisteisen Fortumin sotku on jatkoa tuolle eikä Marinia näy julkisuudessa juurikaan asiaa kommentoimaan. Tuppurainen ei ihan kyllä selvinnyt kyselyistä eikä taidot riittäneet syvempään analyysiin. Talousviisaat ovat järkyttyneitä ja talousfoorumeilla keskustelut käyvät kuumina.

Meillä on kaiken kukkuraksi karmeat velat tuleville polville! Olisi välttämätöntä että hallitus kuuntelisi talousosaajia näin vaikeissa asioissa.

PS. Olen muuten itsekin demari

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Vastuutonta sannan lyttäämistä.
👍Onnetonta räpellystä.
Suosittelen typerien otsikoiden väsääjälle vihanhallintakurssia. Voit myös harrastaa nyrkkeilyä tai säkin hakkaamista.
Juhlitaan kun maailma pääsee täysin urti Venäjän energiariippuvuudesta.
Harva nainen kestäisi samoja paineita kuin Sanna työssään. Minä en onneksi enää tarvitse laittaa tikkua ristiin tympeän ja kaikesta valittavan kansan eteen.
k&K-lehdessä on juttu aiheesta nettisivullaan. Suomalaisilla jutun mukaan on huono stressinsietokyky.
Olemme tottuneet elämään liian helppoa elämää. Some on heikentänyt minun ja monen muun ajattelukykyä.

Onnetonta räpellystä.
Suosittelen typerien otsikoiden väsääjälle vihanhallintakurssia. Voit myös harrastaa nyrkkeilyä tai säkin hakkaamista.
Harva nainen kestäisi samoja paineita kuin Sanna työssään. Minä en onneksi enää tarvitse laittaa tikkua ristiin tympeän ja kaikesta valittavan kansan eteen.
k&K-lehdessä on juttu aiheesta nettisivullaan. Suomalaisilla jutun mukaan on huono stressinsietokyky.
Olemme tottuneet elämään liian helppoa elämää. Some on heikentänyt minun ja monen muun ajattelukykyä.
Eihän kukaan muu kuin EU halua eroon Venäjän öljystä ja kaasusta, ja EU:ssa asuu vain kuutisen prossaa maailman ihmisistä.

Onnetonta räpellystä.
Jep

Puheet maalittamisesta ovat halpahintaista populismia. Tässä on kyse miljardeista. Tässä on kyse Daavid vastaan Goljat -neuvotteluista, joista Daavid päätti jäädä pois ja lähetti kaverinsa Schmuelin hoitamaan homman. Goljat nuiji Schmuelin maan rakoon. Tämän tosiasian muistaminen ja siitä keskustelu ei ole maalittamista, vaan analyysia erittäin tärkeästä poliittisesta päätöksestä ja sen seurauksista. Sanna Marin mokasi.

• Tykkää
Reactions: m1es
Saksan liittokansleri keskeytti lomansa Uniperin takia. Sanna ei keskeyttänyt, vaan jatkoi bailaamista jauhojengin kanssa.
Tämä.
Mä mietin, että onko pääministerin pakko keskeyttää pitkään odottamansa loma, joka keskeyttäisi edes hetkeksi kiireisen arjen ja auttaisi jaksamisessa. Sanna on demari, ja demarit pitävät työsuojelullisista asioista kiinni, niinkuin oikein onkin.

Mutta tuossa tapauksessa loma olisi pitänyt keskeyttää. Kai sen kesäloman voi pitää viivelläkin?

Eihän kukaan muu kuin EU halua eroon Venäjän öljystä ja kaasusta, ja EU:ssa asuu vain kuutisen prossaa maailman ihmisistä.
Minulle on samantekevää minne Venäjä suuntaa jatkossa kauppansa.
Suomalaiset yritykset eivät enää palaa Venäjälle.
Sukupolvet vaihtuvat. Ehkä tulevaisuudessa Venäjällä luovutaan diktatuurista ja
luonnonvaroja käytetään järkevällä tavalla.

Puheet maalittamisesta ovat halpahintaista populismia. Tässä on kyse miljardeista. Tässä on kyse Daavid vastaan Goljat -neuvotteluista, joista Daavid päätti jäädä pois ja lähetti kaverinsa Schmuelin hoitamaan homman. Goljat nuiji Schmuelin maan rakoon. Tämän tosiasian muistaminen ja siitä keskustelu ei ole maalittamista, vaan analyysia erittäin tärkeästä poliittisesta päätöksestä ja sen seurauksista. Sanna Marin mokasi.

Mokaaminen on liian lievä sana. Petti Suomen kansan paremminkin. Ehkäpä petasi tällä itselleen jonkun hyvä suojatyöpaikan peräti.

• Tykkää
Minulle on samantekevää minne Venäjä suuntaa jatkossa kauppansa.
Suomalaiset yritykset eivät enää palaa Venäjälle.
Sukupolvet vaihtuvat. Ehkä tulevaisuudessa Venäjällä luovutaan diktatuurista ja
luonnonvaroja käytetään järkevällä tavalla.
Sitä Venäjän öljyä voi virrata Suomeenkin jonkun kolnannen maan kautta.

Suomalaiset yritykset palaavat Venäjälle ennemmin tai myöhemmin.

Mokaaminen on liian lievä sana. Petti Suomen kansan paremminkin. Ehkäpä petasi tällä itselleen jonkun hyvä suojatyöpaikan peräti.
Tuskin teistä vänkääjistä kukaan on lukenut tarkasti ip-lehden kirjoitusta neuvottelujen kulusta. Asian kanssa vain pitää elää.
Laittakaa netti kiinni ja menkää nukkumaan. Ei teidän kirjoituksilla ole mitään merkitystä. Tämä on vain hupipalsta.

• Tykkää

Yhteistyössä