Sanna Ukkola: Suvaitsevaisuus kaukana Maryanin päätöksestä

vierailija
Mitäs keskustelua se on, jos kaikki on samaa mieltä? Soini tuo särmää keskusteluun.

Suomi on niin pieni maa ettei tänne mahdu kuin yksi totuus kerrallaan.
 
vierailija
Tämä oli todella hyvä kommentti

”Protestista tulee mieleen montakin asiaa. Ensinnäkin: Abdulkarim kertoo olevansa ammatiltaan toimittaja. Miten toimittaja voi tehdä työtään, jos hän ei pysty debatoimaan erimielisen henkilön kanssa? Millaista journalismia tekee ihminen, joka ei pysty istumaan samassa tilassa henkilön kanssa, jonka ex-puoluetta äänestää parhaimmillaan yli puoli miljoonaa suomalaista?


Mutta Abdulkarim on paitsi toimittaja, myös Feministisen puolueen perustajajäsen ja rasisminvastaisen Rasmus-verkoston yksi perustajista – eli mitä suurimmassa määrin aktivisti.

Toiseksi: Jälkiviisaita on jo pitkään syytetty yksiäänisyydestä. Viimeksi nousi kohu, kun Abdulkarim ja muut keskustelijat puhuivat ristiriitaisesti Elokapinan ja Convoyn mielenosoituksista: Elokapina hyvä, Convoy paha.”
 
vierailija
Tästä samasta aiheesta oli jo aieemin ketju tällä palstalla.
Ukkolan sietäsi itse katsoa peiliin. Hän nolasi itsensä täysin kolumnissaan, jossa irvaili Sanna Marinin
kyynelistä Ukrainan sodan yhteydessä.
Sivuutan Ukkolan ylipitkät jaaritukset niihin kommentoimatta. Sekin on suvaitsevaisuutta.
Ei kaikkia kiviä ja kantoja tarvitse olla jatkuvasti kääntämässä.
Voin lukea juttuja, jotka aidosti minua kiinnostavat ja herättävät debattihalujani.
 
Typerät kirjoitukset uppoavat kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
Tunkkaisia ajatuksia, joita fiksu toimittaja lähti karkuun.
Istuisitko itse esim. bussissa löyhkäävän tyypin vieressä? Ajatuksetkin voivat etoa ja saavat aikaan poistumisreaktion.
Tekee ihan hyvää, että opettelee kuuntelemaan muitakin mielipiteitä kuin niitä oman kuplan mielipiteitä. Ylen aamu-tv on viime vuosina ollut luokattoman huono ja itse seuraan mieluummin Mtv:n aamutelevisiota. Paljon monipuolisempi kuin Yle.
 
vierailija
Tästä samasta aiheesta oli jo aieemin ketju tällä palstalla.
Ukkolan sietäsi itse katsoa peiliin. Hän nolasi itsensä täysin kolumnissaan, jossa irvaili Sanna Marinin
kyynelistä Ukrainan sodan yhteydessä.
Sivuutan Ukkolan ylipitkät jaaritukset niihin kommentoimatta. Sekin on suvaitsevaisuutta.
Ei kaikkia kiviä ja kantoja tarvitse olla jatkuvasti kääntämässä.
Voin lukea juttuja, jotka aidosti minua kiinnostavat ja herättävät debattihalujani.
Haluat pysytellä omassa kuplassasi.
 
vierailija
Osuva kirjoitus Ukkolalta, joka paljastaa suvaitsevaiston kaksinaismoralismin.
(y)

Vasemmiston likatunkioita kaiveleva kansalaisjärjestö/mediaprojekti Project Veritas sai vastikään Twitterin Senior Engineerin selittämään minkä takia Twitter sensuroi oikeistoa, mutta ei vasemmistoa. Syy on siinä, että kun oikeistoa haukutaan, sieltä vastataan, että "bro, kyllä noin voi sanoa ja meidän vaan pitää sietää se". Sen sijaan vasemmistosta todetaan, että "en hyväksy tällaista ja haluan sen sensuroitavaksi tai lopetan palvelun käytön". Niinpä oikeiston viestejä voi sensuroida ja oikeistoa saa haukkua, mutta toisin päin se ei toimi.

 
Typerät kirjoitukset uppoavat kansaan kuin kuuma veitsi voihin.
Tunkkaisia ajatuksia, joita fiksu toimittaja lähti karkuun.
Istuisitko itse esim. bussissa löyhkäävän tyypin vieressä? Ajatuksetkin voivat etoa ja saavat aikaan poistumisreaktion.
Miten olisit reagoinut, jos Soini olisi ilmoittanut ettei hän voi istua Maryanin kanssa samassa paneelissa tämän ummehtuneiden ja fanaattisten näkemysten vuoksi?
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
vierailija
Miten olisit reagoinut, jos Soini olisi ilmoittanut ettei hän voi istua Maryanin kanssa samassa paneelissa tämän ummehtuneiden ja fanaattisten näkemysten vuoksi?
Reagoisin kuten yleensäkin tyhjänpäiväisiin asioihin.
Minulle tuollaiset asiat ovat jonninjoutavia kuten tämän palstankin jutustelut.
Soini paistattelee egoaan julkisuudessa ja luulee aina olevansa oikeassa. Hän ei taatusti ikinä muuta mielipiteitään mistään asiasta.
 
vierailija
Ja Maryan poikeeaa Soinista millätavoin?
Kannattaa lukea Jyrki Lehtolan uusin kolumni samasta aiheesta.
Seuraan melko vähän Ylen keskusteluohjelmia. Joskus olen katsonut Maryanin jutustelua, ja hän on keskustellut minua miellyttävällä tavalla.
Hän pukeutuu kauniisti kulttuuriperintöään arvostavasti.
Nyt minua enemmän kiinnostaa onko J. Deppin asianajaja romanttisessa suhteessa näyttelijään. Voimanainen lehtitietojen mukaan. Ei näitä palstakeskusteluja pidä ottaa liuan vakavasti.
Olenhan Asperger ja ties mitä Echon diagnoosin mukaan.
 
Matiaksella on Ylen mielestä vääriä mielipiteitä, joten siksi Matiasta ei tulla ikinä näkemään Ylen ohjelmissa.
Näin on.

Apropoo, Jälkiviisaissa oli joskus Kalle Isokallio, hän oli todella piristävä lisä.
Kun häntä ei enää näkynyt niin koko ohjelman katsominen jäi.

Yleltä voi enää katsella Ek:n kyselytuntia tms. Areenalta hyviä brittisarjoja ja joitain dokkareita/ajankohtaisohjelmia. Muuten ei ole tullut enää katseltua Ylen antia. Yle on erittäin suvaitsematon ja monoääninen kanava.
 
Kannattaa lukea Jyrki Lehtolan uusin kolumni samasta aiheesta.
Seuraan melko vähän Ylen keskusteluohjelmia. Joskus olen katsonut Maryanin jutustelua, ja hän on keskustellut minua miellyttävällä tavalla.
Hän pukeutuu kauniisti kulttuuriperintöään arvostavasti.
Nyt minua enemmän kiinnostaa onko J. Deppin asianajaja romanttisessa suhteessa näyttelijään. Voimanainen lehtitietojen mukaan. Ei näitä palstakeskusteluja pidä ottaa liuan vakavasti.
Olenhan Asperger ja ties mitä Echon diagnoosin mukaan.
Mukavaa, että olet löytänyt luettavaa ja katseltavaa. Se ei kuitenkaan vastannut kysymykseeni.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja Palstapesu
Kannattaa lukea Jyrki Lehtolan uusin kolumni samasta aiheesta.
Seuraan melko vähän Ylen keskusteluohjelmia. Joskus olen katsonut Maryanin jutustelua, ja hän on keskustellut minua miellyttävällä tavalla.
Hän pukeutuu kauniisti kulttuuriperintöään arvostavasti.
Nyt minua enemmän kiinnostaa onko J. Deppin asianajaja romanttisessa suhteessa näyttelijään. Voimanainen lehtitietojen mukaan. Ei näitä palstakeskusteluja pidä ottaa liuan vakavasti.
Olenhan Asperger ja ties mitä Echon diagnoosin mukaan.
Millä tavalla tai mitä Maryan on keskustellut että hän on onnistunut miellyttämään sinua?
 
vierailija
Hälyttävää on että suuri osa suomalaisista ei sitä näe vaikka se tuodaan näin selvästi esiin.
TikTok-video on yhtä tyhjän kanssa. Jutusta ei selviä mikä on videon pointti.
Ei terveille ihmisille tarvitse selittää miksi tervejärkinen ja älykäs nainen on miellyttävä ruutukasvo. Kuittaan tällä vastauksella kahden edellisen kirjoittajan kysymykset.
 
  • Vau!
Reactions: Echo

Yhteistyössä