Sanna Ukkola: Koraaneja pitää saada polttaa myös Suomessa

vierailija
Pitäisikö se opettaa ennen kirjan polttoa?
Lähtökohtaisesti tietenkin oletetaan ja toivotaan, että kukaan ei pidä normaalina polttaa jonkun toisen taloa, mutta jos ja kun tällainen kysymys tulee tosiaan vastaan, niin kyllähän se opetus pitää hoitaa heti. Varmaan olisi syytä järjestää Internetiin jonkinlainen infopaketti potentiaalisille maahanmuuttajille ja ottaa asia jo ensimmäisenä päivänä esille vastaanottokeskuksissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Algoma
  • Tykkää
Reactions: m1es
Lähtökohtaisesti tietenkin oletetaan ja toivotaan, että kukaan ei pidä normaalina polttaa jonkun toisen taloa, mutta jos ja kun tällainen kysymys tulee tosiaan vastaan, niin kyllähän se opetus pitää hoitaa heti. Varmaan olisi syytä järjestää Internetiin jonkinlainen infopaketti potentiaalisille maahanmuuttajille ja ottaa asia jo ensimmäisenä päivänä esille vastaanottokeskuksissa.
Jotenkin näin.
 
vierailija
En ole aikoihin lukenut Sanna Ukkolan kolumneja.
Hänen uudimmassa jutussaan on epätarkkuuksia.
Turkissa on suruaika maanjäristyksen takia.
Uutisjutuista selviää miten monimutkainen kulttuuri ja
huterasti rakennetut talot siellä ja Syyriassa ovat.
Luultavasti nykyinen presidentti jatkaa tehtävässään.
Ruotsalaiset poliitikot sanoivat viisaasti ettei venettä kannatta enempää heiluttaa.
Raamattu löytyy myös netistä. Minulla on kotona monta Raamattua vanhana ja uutena käännöksinä. Jos olisin syntynyt muslimiperheeseen hyllyssäni olisi Koraani. Arvostan tasapuolisesti molempia uskontoja.
Kodistani löytyy myös Harry Potter-kirjoja, joista olen lukenut Ainakin yhden kirjan. Muistan kun kyseisiä kirjoja pidettiin harhaoppina kauan sitten.
Toimittaja Sanna Ukkola on populisti ja kirjoittaa raflaavia juttuja. Hänellä ei tunnu olevan sanottavaa vastuuta kirjoituksistaan. En kuulu hänen lukijakohderyhmään.
Tunnen olevani vielä henkisesti ja ruumiillisesti järkevä median kuluttaja ja otan täyden vastuun kirjoituksistani. Samaa suosittelen palstalaisille.
 
vierailija
Jos pitäis valita Raamatun ja Koraanin suhteen että poltetaanko julkisesti molempia tai ei sais polttaa kumpiakaan julkisesti, niin valitsisin jälkimmäisen.
Koska Raamattua polttaessa tulee tehtyä hallaa oikean Jumalan ja itsen välisen suhteen kans.

En mä viitsi polttaa julkisesti kaikkea mitä en hyväksy. Kai siinä roihuais sopivasti Harry Potterit, New Age-kirjat, sateenkaarikirjat ja Maon Punainen Kirja, mutta ei semmoinen julkinen provosointi ole järkevää.

Mieluummin lämmittäisin niillä oman kodin takkaa.
(enkä jaksa vastata "niuniu, mitä vikaa Pottereissa"-kysymyksiin)
Hienoa opetusta taas lapsillesi. Kasvatatko tulevia pyromaaneja? :)
 
vierailija
En ole aikoihin lukenut Sanna Ukkolan kolumneja.
Hänen uudimmassa jutussaan on epätarkkuuksia.
Turkissa on suruaika maanjäristyksen takia.
Uutisjutuista selviää miten monimutkainen kulttuuri ja
huterasti rakennetut talot siellä ja Syyriassa ovat.
Luultavasti nykyinen presidentti jatkaa tehtävässään.
Ruotsalaiset poliitikot sanoivat viisaasti ettei venettä kannatta enempää heiluttaa.
Raamattu löytyy myös netistä. Minulla on kotona monta Raamattua vanhana ja uutena käännöksinä. Jos olisin syntynyt muslimiperheeseen hyllyssäni olisi Koraani. Arvostan tasapuolisesti molempia uskontoja.
Kodistani löytyy myös Harry Potter-kirjoja, joista olen lukenut Ainakin yhden kirjan. Muistan kun kyseisiä kirjoja pidettiin harhaoppina kauan sitten.
Toimittaja Sanna Ukkola on populisti ja kirjoittaa raflaavia juttuja. Hänellä ei tunnu olevan sanottavaa vastuuta kirjoituksistaan. En kuulu hänen lukijakohderyhmään.
Tunnen olevani vielä henkisesti ja ruumiillisesti järkevä median kuluttaja ja otan täyden vastuun kirjoituksistani. Samaa suosittelen palstalaisille.
Alepa hyppii ja pomppii ja ylimielisenä antaa taas ohjeita alhaisille palstamadoille
 
vierailija
En ole aikoihin lukenut Sanna Ukkolan kolumneja.
Hänen uudimmassa jutussaan on epätarkkuuksia.
Turkissa on suruaika maanjäristyksen takia.
Uutisjutuista selviää miten monimutkainen kulttuuri ja
huterasti rakennetut talot siellä ja Syyriassa ovat.
Luultavasti nykyinen presidentti jatkaa tehtävässään.
Ruotsalaiset poliitikot sanoivat viisaasti ettei venettä kannatta enempää heiluttaa.
Raamattu löytyy myös netistä. Minulla on kotona monta Raamattua vanhana ja uutena käännöksinä. Jos olisin syntynyt muslimiperheeseen hyllyssäni olisi Koraani. Arvostan tasapuolisesti molempia uskontoja.
Kodistani löytyy myös Harry Potter-kirjoja, joista olen lukenut Ainakin yhden kirjan. Muistan kun kyseisiä kirjoja pidettiin harhaoppina kauan sitten.
Toimittaja Sanna Ukkola on populisti ja kirjoittaa raflaavia juttuja. Hänellä ei tunnu olevan sanottavaa vastuuta kirjoituksistaan. En kuulu hänen lukijakohderyhmään.
Tunnen olevani vielä henkisesti ja ruumiillisesti järkevä median kuluttaja ja otan täyden vastuun kirjoituksistani. Samaa suosittelen palstalaisille.
I,, slamin.. uskoiset eivät kyllä arvosta kristittyjä tippaakaan. Ne pitää meitä väärä , uskoisina koirina.
 

Yhteistyössä