"Sanna Marinin rahvaanomainen piehtarointi mammonassa on yhtä kamalaa katsottavaa kuin Rytsölöiden rahoilla elvistely 2000-luvulla"

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Lainaus vauva av:n viestiketjusta.
Vierailija
9/434|
22.02.2024 | 09:14
Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.

VASTAA

LAINAA

Ilmoita asiattomaksi
- Valitse -KannataVastusta
59
 
vierailija
”Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.”

Laina Vauva av:n ketjusta.
Olen viestin kirjoittajan kanssa aiheesta täysin samaa mieltä. Sanna Ukkola on Suomen pahin kiusaaja .
 
vierailija
”Ukkolalla on ihme pakkomielle Mariniin, jatkuvaa keksimällä keksittyä rääpimistä. S.U. voisi jo ottaa kolumneihinsa ajankohtaisempia aiheita ja ihmisiä. Alkavat hänen juttunsa olla jo samaa tasoa kuin täällä aloituksia tekevän Sannakiimaisen.”

Laina Vauva av:n ketjusta.
Olen viestin kirjoittajan kanssa aiheesta täysin samaa mieltä. Sanna Ukkola on Suomen pahin kiusaaja .
Niin taas mielesi pahoitit
 
Hieno artikkeli jälleen Ukkolalta.
Marin on myynyt omat aatteensa ja ainoastaan itsekritiikittömät Marin-fanit enää ihailevat häntä. Ulkomaillakin hämmästellään Marinin muuttumista instatyrkyksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo ja setis
vierailija
Olen realisti enkä pahoita mistään mieltäni. Sinä, Setis ja monet muut palstan sottaajat petytte pahasti, kun työnne valuu hukkaan. Ankeuttajan elämä ei ole helppoa. Osanottoni teidän kaikkien puolesta. Suurin osa ihmisistä ei onneksi ole tyhmiä persuja.
Olen miettinyt tilaisinko ajan mieskampaajalle, jossa Sannakin asioi.
Olisi sitten mielenkiintoista testata millaisia reaktioita kampaamokäyntini tällä palstalla herättää.
Sanna hallitsee somen käytön ja minä en eikä siihen ole tarvettakaan. Tosikkojen kanssa on hauska pilailla.
 
vierailija
Vauva av:n parhaita paloja:

”Ukkola sentään sai maksun tekstistään, mutta sä turauttelet ilmaiseksi vauvalla :D
No olisi minusta kyllä outoa, jos joku minulle tästä maksaisi. Ja on yhtä outoa, että joku maksaa Ukkolalle vauvapalstatasoisesta paskanjauhannasta.”
 
  • Tykkää
Reactions: setis
vierailija
Ukkola on nolo nainen, joka blokkaa kaikki hänen kanssaan eri mieltä olevat

Kasva aikuiseksi, Ukkola!
👍
Palstapesu häärää tämän aiheen ympärillä kuin kissa kuumaa puuroa.
Suomessa nainen on susi naiselle.
Solidaarisuutta saa kaukaa hakea myös tältä palstalta.
Antakaa hyvänen aika Sannan nauttia elämästään raskaiden hallitusvuosien ja karille menneen avioliittonsa jälkeen.
Kulissiliitto, joka solmittiin jo aikansa eläneiden etikettisääntöjen takia.
Surkeissa liitoissaan kärvistelevät naiset Ukkola mukaan lukien kiehuvat nesteissään kateudesta myrkynvihreinä.
 

Yhteistyössä