Sanna Marin teki sen mihin Orpon kokoomus ei pystynyt

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Rönni-Sällinen huolissaan – Työttömyysturvan euroistaminen uhkaa heikentää pienituloisten turvan tasoa
”Valmistelusta saatujen tietojen perusteella euroistaminen on muuntumassa työttömyysturvan leikkaukseksi, joka uhkaa heikentää pienituloisten osa-aikatyötä tekevien ja luovien alojen työntekijöiden turvan tasoa.” PAMin puheenjohtaja Annika Rönni-Sällinen pelkää, että työttömyysturvan euroistaminen on muuntumassa asian valmistelussa joustavoittamisesta pienituloisten turvan heikentämiseksi. – Se ei käy, hän sanoo. Työttömyysturvan euroistaminen tuli julkiseen keskusteluun alkuvuodesta osana hallituksen työllisyystoimien pakettia. Annika Rönni-Sällinen kertoi..."

Sanna tekee porvaripolitiikkaa.
 
Ei vaan siksi, että hän ymmärtää tämän tilanteen vakavuuden. Mutta ilman muuta on kuunnellut kansalaisia. Se on oikein.

Mutta sekään ei sinulle nähtävästi kelpaa..
Niin eli tilanteen vakavuuden takia muutti mieltään. Näin on moni muukin kansanedustaja tehnyt. Sinun ei tarvitse huolehtia siitä, mikä kelpaa minulle ja mikä ei. Vallanpitäjien arvostelu on täysin normaalia, mutta te hallituksen fanitytöt jostain syystä ahdistutte, kun se arvostelu kohdistuu Marinin hallitukseen.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Voi tauti.
Ei tässä Sanna vaikuttanu Naton suhteen, vaan se että Putin hyökkäsi Ukrainaan ja koko läntinen maailma kääntyi Ukrainan puolelle.

Sannahan itse vastusti Nato-jäsenyyttä, kuten demarit nyt yleensä.
Tässä on puolen vuoden sisään tosi moni Nato-vastainen kääntynyt myönteiseksi. Prosentit näyttää sitä myös.

Jos jotakuta on Natoon hakemisesta kiittäminen, niin setämies Saulia. Sanna tottelee isukkia nyt kiltisti.
Ai jaa
 
vierailija
Voi tauti.
Ei tässä Sanna vaikuttanu Naton suhteen, vaan se että Putin hyökkäsi Ukrainaan ja koko läntinen maailma kääntyi Ukrainan puolelle.

Sannahan itse vastusti Nato-jäsenyyttä, kuten demarit nyt yleensä.
Tässä on puolen vuoden sisään tosi moni Nato-vastainen kääntynyt myönteiseksi. Prosentit näyttää sitä myös.

Jos jotakuta on Natoon hakemisesta kiittäminen, niin setämies Saulia. Sanna tottelee isukkia nyt kiltisti.
Mikä tauti?
 
vierailija
Mihin tarvitaan kokoomusta Sanna Marinin jälkeen?

Sanna sai sen aikaan, mihin kokoomus ei pääministeripuolueena pystynyt Natojäsenyyden.

Toisaalta myös työllisyys on vuosikymmeniin korkeimmalla tasolla, ja jopa globaalin koronapandemian aikana.

Lisäksi SoTe saatu vuosien jahkailun jälkeen.

Kuka oikeasti haluaa 2023 Orpon kokoomuksen säheltämään tämän jälkeen???
Teki myös toisen uroteon, saavutti työllisyystavoitteensa ja työllisyysaste on KORKEIN VUOSIKYMMENIIN. Itse asiassa Suomen kokoaikaiseksi laskettu työllisyys on Pohjoismaiden korkein. Ja tämä ilman työttömien akriivikyykytystä ja työläisten työehtojärjestelmän alasajoa. Hienoa Marin 👍
 

Yhteistyössä