Sanna Marin kiistää juovansa humalahakuisesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vastasit nyt väärälle henkilölle.
Kiljun kittaajalle kaikki ovat vääriä henkilöitä. Tämän saman tyypin viesteistä olen saanut seuraavaa informaatiota itsestäni:
- olen rapajuoppo
- olen Suomen rannikolle rantautunut mursu
- olen kamelikuskin puoliso

Tässä palstan lähiaikojen kooste persoonastani.
Nimimerkki Palstapesu, köysiekspertti neuvoi minua ripustatumaan hyväoksaiseen puuhun.

Dikemma on tämä. Miten mursu kamelikuskin puolisona selviää tästä rastista? Viinaakin pitäisi vetää kaksin kösin, ja käydä Alkossa, jossa olen käynyt kerran ysärillä ostamassa pienen pullon konjakkia vaihtoehtohoitoa varten. Parantaja neuvoi, että sitä lorauttamalla kesämökin pihaan silloinen puolisoni vapautuu sukukirouksesta. Asian sai kertoa vain hoitoon uskoville.
Minusta on nykyään hauska muistella aikaa, kun lasteni isä oli tööt viinan ja monen muun asian takia. Ainut itkemisen aihe hänelle olivat antamani runsaslukuiset lempinimet.
Minä jos kuka tiedän mitä on elää masentuneen kanssa. Ei siihen auta muu kuin ronski huumori.
Toivottavasti joku lukijani on saanut nauramisesta vatsansa kipeäksi lukiessaan höpsöjä viestejäni.

#30 dilemma
Nm Super-Setis saa ilokseen virheestäni lisää vettä myllyynsä nepsy (ADHD jne.)
eksperttinä.
Nepsyasioista puhutaan nykyisin paljon. Tutkimukset ja keskustelu kohdistuvat usein lapsiin ja nuoriin, mikä toki on hyvä, jotta nepsypiirteiset lapset ja nuoret huomioidaan ja he voivat saada ajoissa tukea mahdollisiin ongelmiinsa. Emme voi kuitenkaan unohtaa sitä suurta määrää aikuisia (usein diagnosoimattomia) nepsypiirteisiä ihmisiä, jotka ovat elämänsä aikana törmänneet moniin hankaluuksiin, koska nepsypiirteistä ja niiden mukana tulevista vaikeuksista ja vahvuuksista ei tiedetä tarpeeksi./googlehakuna Nepsy

Yhteistyössä