Sanna Marin kerrankin oikeassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m1es
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

m1es

Tunnettu jäsen
01.10.2014
24 184
8 746
113
rauhallinen
Sanna Marin piti vappupuheen, jossa totesi ”Tarpeettomat toimeentuloleikkaukset ovat aina vain arvovalinta”.

Nyt sokea Sanna-kana löysi jyvän! Kaikkiin työtä tekeviin suomalaisiin kohdistuu toimeentuloleikkaus nimeltä verotus. Sanna on oikeassa, tarpeettoman kireä verotus on vain arvovalinta. Kun verotuksella käytettyjä varoja käytetään tarpeettomiin tai peräti haitallisiin tarkoituksiin, ovat arvot pahasti hukassa.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: AivanSama
Sanna Marin piti vappupuheen, jossa totesi ”Tarpeettomat toimeentuloleikkaukset ovat aina vain arvovalinta”.

Nyt sokea Sanna-kana löysi jyvän! Kaiikkiin työtä tekeviin suomalaisiin kohdistuu toimeentuloleikkaus nimeltä verotus. Sanna on oikeassa, tarpeettoman kireä verotus on vain arvovalinta. Kun verotuksella käytettyjä varoja käytetään tarpeettomiin tai peräti haitallisiin tarkoituksiin, ovat arvot pahasti hukassa.
Sanna ei tajua mokanneensa.

Höh, Sanna hoiti koronan parhaiten Euroopassa ja persujen mukaan vain "poseeraa naistenlehtien kannessa" siinä persujen arvostus naisia kohtaan.
No kerrohan meille tietämättömille, millä käytännön toimilla Sanna hoiti koronaa. Se, että lukee avustajan kirjoittamaa tekstiä kun on pakko, ei ole asian sankarillista hoitamista.

• Tykkää
Höh, Sanna hoiti koronan parhaiten Euroopassa ja persujen mukaan vain "poseeraa naistenlehtien kannessa" siinä persujen arvostus naisia kohtaan.
Persut eivät muka arvosta naisia, mutta silti puolueen jäsenet ovat äänestäneet naisen puolueensa puheenjohtajaksi.

Samoin perussuomalaiset puolueen jäsenet ovat äänestäneet mustan miehen kanssa asuvan hømøn puolueensa varapuheenjohtajaksi, vaikka kuulemma persut sortavat hømøja ja mustia ihmisiä.

• Tykkää
Persut eivät muka arvosta naisia, mutta silti puolueen jäsenet ovat äänestäneet naisen puolueensa puheenjohtajaksi.

Samoin perussuomalaiset puolueen jäsenet ovat äänestäneet mustan miehen kanssa asuvan hømøn puolueensa varapuheenjohtajaksi, vaikka kuulemma persut sortavat hømøja ja mustia ihmisiä.
Nainen voi olla sovinisti, eikä yksi kiintiöhømø todista mitään.

Sannalla oli oikein hyvä puhe. Persujen puhe keskittyi taas öyhöttämiseen ja Sannan haukkumisen :/ Erikoinen neljä vuotta tulossa..
Ei tulisi mieleenikään kuunnella yhtään persujen puhetta vaikka siitä minulle maksettaisiin. Tämän palstan miesoletetut ovat reppanoista alinta sakkia.
Ei normaali mies kirjoita mammapalstalla kitkerän katkeraa solvausta pääministeristä, johon koko maailma on hullaantunut.
Sanna jää historiaan Suomen ja ehkä koko maailman parhaana pääministerinä.
Hän on ihminen isolla Iillä.

• Vihainen
Reactions: Echo
Ei normaali mies kirjoita mammapalstalla kitkerän katkeraa solvausta pääministeristä, johon koko maailma on hullaantunut.
Sanna on itsekeskeinen ihminen pienellä iillä.

Tuo perustelusi kertoo kaiken: Olet Sanna-fani, koska hän on kaunis nuorehko nainen, joka saa julkisuutta ja insta-seuraajia. Nuo eivät vain ole hyvän pääministerin kriteerejä.

Ehkä Käärijän pitää ryhtyä ehdokkaaksi SDP:n puheenjohtajakisassa. Hänelläkin on paljon medianäkyvyyttä ulkomailla ja luonne ilmeisesti Sannaa inhimillisempi?

SDP:n seuraava puheenjohtaja? - pitäisikö boleron väriksi vaihtaa punainen?
1521783.jpg

• Haha
Ei tulisi mieleenikään kuunnella yhtään persujen puhetta vaikka siitä minulle maksettaisiin. Tämän palstan miesoletetut ovat reppanoista alinta sakkia.
Kuulut Sannaa fanittavaan lahkoon ja hyppäisit vaikka junan alle jos Sanna niin käskee tekemään.

Jotenkin niin kuin teinin tekstiä.

Ne perustelut minkä takia Sannasta tykätään ulkomailla, ei kestä poliittista tarkastelua.
Sanna on
-kaunis
-nuori
-edustava
-bilettää _vapaa-ajalla_

...3 noista pitää paikkansa, neljäs ei, vaan ulkomainen wokemedia unohti sen, että Sannalle ei oltu kuuluisana bileviikonloppuna etsitty sijaista. Biletti työajalla.

Sannan vetovoima EI estä tietovuotoa ulkomaille EIKÄ tuo ulkomaisia osaajia Suomeen. Se EI tuo varsinaista talouskasvua. Korkea progressiivinen verotus (vaikka siitä tykkäänkin) estää sen, että kukaan osaaja ei pääse rikastumaan ja yritykset verotetaan kuoliaaksi.

YLEn jutussa Janne Saarikivi sanoi oikein: Sannaa ei huomattaisi niinkään, jos ei olisi nätti, nuori nainen. Jos olisi tylsännäkönen mies, niin porukka haukottelisi. Valitettavasti ulkoisilla piirteillä ei tehdä politiikkaa...

Suosio ja näkyvyys eivät ole joko–tai-asioita
Time-lehden juttu aiheutti Suomessa ihailua ja ylpeyttä, mutta myös kritiikkiä. Esimerkiksi Ylen Jälkiviisaat-ohjelmassa vakiovieras, professori Janne Saarikivi :
– Musta on ihan selvää, että jos olisi ihan samat päätökset tehnyt ja olisi sellainen tylsän näköinen äijä, niin ei varmasti olisi Timen kannessa. Antti Rinne ei pääsisi Timen kanteen. Jos katsotaan tätä politiikkaa, mitä Marinin hallitus on tehnyt, niin mulle on hieman arvoitus, että miksi hän on niin suosittu, Saarikivi sanoi Jälkiviisaissa.

• Tykkää

Sanna jää historiaan instabeibeibenä, joka hoiti surkealla tavalla pääministerin tehtävää.

Minä kuuntelen hyvin tarkkaan kaikkien puolueiden puheet ja mieluusti kuulen heidän näkemyksensä ja perustelunsa. Olen aina valmis muuttamaan näkemykseni, jos siihen on perusteet.

Se, että ei suostu kuulemaan eikä kuuntelemaan niitä, jotka ovat kanssasi eri mieltä, kertoo ehkä eniten sinusta ja omasta kyvyttömyydestäsi.

Sanna jää historiaan instabeibeibenä, joka hoiti surkealla tavalla pääministerin tehtävää.

Minä kuuntelen hyvin tarkkaan kaikkien puolueiden puheet ja mieluusti kuulen heidän näkemyksensä ja perustelunsa. Olen aina valmis muuttamaan näkemykseni, jos siihen on perusteet.

Se, että ei suostu kuulemaan eikä kuuntelemaan niitä, jotka ovat kanssasi eri mieltä, kertoo ehkä eniten sinusta ja omasta kyvyttömyydestäsi.
(y)

Sanna on aito kommari. Se että ruikutetaan toimeentulotuen leikkauksista, pitäisi enemminkin esittää kysymys että miksi meillä niin moni nostaa kyseistä tukea. Aika pitkään on saanut olla töitä vailla, että sille tuelle päätyy. Sairaus ei ole syynä, koska niille on omat tukensa. Se ettei ihminen löydä muka mitään työtä koskaan mistään on kyllä paskapuhetta. Kivaa hommaa ei varmaan löydä, se on selvä. Mutta töitä löytää vaikka kotisiivouksesta, missä on ollut vuosien ajan huutava pula tekijöistä.

Sanna on aito kommari. Se että ruikutetaan toimeentulotuen leikkauksista, pitäisi enemminkin esittää kysymys että miksi meillä niin moni nostaa kyseistä tukea. Aika pitkään on saanut olla töitä vailla, että sille tuelle päätyy. Sairaus ei ole syynä, koska niille on omat tukensa. Se ettei ihminen löydä muka mitään työtä koskaan mistään on kyllä paskapuhetta. Kivaa hommaa ei varmaan löydä, se on selvä. Mutta töitä löytää vaikka kotisiivouksesta, missä on ollut vuosien ajan huutava pula tekijöistä.
Mä oon aavistuksen verran jopa koulutettu, mutta just yks päivä kun murehdin oman työni raskautta, mietin että soittaisko tutulle kotisiivoojalle että ottaisko se mut töihin. :D

Me suomalaiset ei saada pitää joitakin töitä "paskaduuneina". Koulutus on tärkeää, mutta mä veikkaan että monet tehdasduunarit on onnellisempia kuin heidän pomonsa.

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä