V
vierailija
Vieras
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/...ltajansa/9a3da5d8-4e5e-47eb-aacf-1cd42d14609b
Aina naisia sorretaan.
Aina naisia sorretaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kokoomuslainen Jukka Tarkka laitettu tällä kertaa maalailemaan piruja seinälle, kuten niin monet kokkareet aiemmin. Paniikki Eteläranta 10:ssä melkoinen.
Sanotaanko nyt vaan, että Sanna Marin piirtää nuoret tyttöset politiikan kartalle pysyvällä tavalla ja en tarkoita että hyvällä tavalla. Tämän tyttöhallituksen saamattomuudesta ja osaamattomuudesta tullaan puhumaan vielä pitkään. Kun vuosien päästä feministit marmattaa, että miksi naiset eivät pääse huipulle, niin on helppo antaa esimerkki ”no mitäs siitä seurasikaan Suomelle, kun tytöt yrittivät johtaa”
![]()
Helvetti et mua osaa pelottaa Marinin silmissä näkyvä hullun kiilto. Tuo akka pystyy vaikka mihin hirmutekoihin.
Hiukan on laihat eväät Marinilla pääministeriksi, vaikka olisi mies ja vanha...Iljettävää, että poliitikkoja mollataan vain heidän sukupuolensa ja ikänsä vuoksi. Nuoret naiset vallankahvassa tuntuvat olevan punainen vaate monille.
Enemmän mä olen Ohisalosta huolissani.tuskinpa tuo saa aikaan sen pahepaa kuin sipiläkään tai tämä rinne
Joo, mut Marinilla on enemmän valtaa kuin Ohisalolla...Enemmän mä olen Ohisalosta huolissani.
Siinä on jotenkin niin jäätävä ja kylmä poliitikko omaa kansaa kohtaan.
Parempi onkin ettei nyt sotketa lisää kun on vaikeat neuvottelut keskenSanna Marinin vastaus tämän päivän uutisissa, oli aika priceless
”Ei nyt tehdä mitään työllisyyttä tukevia toimia, vaan katellaan niitä sitten syssymmällä liittokierrosten jälkeen”.
Tässähän on aikaa valmiissa maailmassa.Työllisyyden kehityksellä on toki perusteltu jäätävät menolisäykset, mutta kiirettä työllisyyden kohottamiseen ei ole.
Miksipä olisi?
tuskinpa tuo saa aikaan sen pahepaa kuin sipiläkään tai tämä rinne