V
vierailija
Vieras
Sanna Marin pusutteli kampaajarakastaan Olympiastadionilla – kuva!
Sanna Marin ja kampaajakulta ovat liimautuneet yhteen.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
On!Onkohan Sanna kovinkin innokas ja hyvä antamaan poskihoitoa?
Miksi Sanna tekee julkisella paikalla tekoja joita yleensä tehdään ei-julkisella paikalla?Kylläpä Sanna kiinnostaa mediaa. Toimittajilla leipä on tiukassa murusina maailmalla.
Miksi yksityishenkilöä vainotaan demokraattisessa Suomessa lehdistön taholta?
Fiksut ihmiset kuten minä ainoana tällä palstalla jätän linkin klikkaamatta auki.
Kylläpä Sanna kiinnostaa mediaa. Toimittajilla leipä on tiukassa murusina maailmalla.
Miksi yksityishenkilöä vainotaan demokraattisessa Suomessa lehdistön taholta?
Fiksut ihmiset kuten minä ainoana tällä palstalla jätän linkin klikkaamatta auki.
Onko Sanna iäkäs? Itse kehuu olevansa vielä ihan tyttönen.Vuoden sisään perustaa OF-sivut joita persuriiviöt tulevat arvostelemaan törkeästi. Persuja ärsyttää kun menopaussi villitsee iäkkäät naispolitiikot.
Sinulla lienee kimppakivasta paljon kokemusta.Sanna ja kampaaja Olavin keikalla. 3some?
Sulla vain soolokivasta. Elämä on...Sinulla lienee kimppakivasta paljon kokemusta.
Sinun kimppakivat eivät ilmeisesti suju, kun käännät huomion toisiin asioihin Hommafoorumin ohjekirjan opeilla.Sulla vain soolokivasta. Elämä on...