Sänky!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edla-Mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Edla-Mamma

Aktiivinen jäsen
21.01.2008
4 030
0
36

Pitäis lähtee katteleen huonekaluliikkeisiin sänkyjä. Ikänä en oo sänkyä ostanut, aina on jostain perittynä tullu. Patjan opiskelijaboksini parvelle oon kyllä ostanut, mut siihen jää mun kokemukseni.

Onkos joku merkki joka olis kohtuullisen edullinen ja käytössä todettu hyväksi?

Kaikki vinkit kelpaa :)

Ja toki tiedän et kokeilemallahan se selviää, mut jos jotain vinkkiä ees :)

No mun isä osti Sotkasta sen jenkkisängyn ja on kehunut kovasti. Melkoisen selkävaivainen on, mutta sänky ollut silti hyvä, vaikkakin halpa olikin (usein tarjouksella 399). Googletinkin samaa sänkyä ja tuntui löytyvän enempikin kehuja.

Sit taas just nämä Suomisoffan halpikset ovat täyttä paskaa ja itsellä se Jyskistä saatava jenkkisänky, joka on parissa vuodessa lahonnut täysin :(

Eli sama homma olisi täälläkin ja sitä Sotkan sänkyä ajattelin mennä katsomaan :)

No niin, kiitos, oon just lähdössä paikkaan jossa on juurikin suomisoffa sekä sotka vierekkäin ja muistan et tuossa ekassa ainakin on monta monta eri vaihtoehtoa. Olisi mukava kyllä kuulla myös noista Ikean sängyistä...

Runkopatja on mun suosikkini. Sänky ja siihen liittyvä sijauspatja kannattaa ihan itse testata, sillä makuja on niin monia.

Itse kyllä huomasin, että mitä kalliimpi sänky, sitä ihanampi se oli. Vähän pystyi leikkimään eri merkkien sijauspatjoilla (esim sen ei tarvitse olla samaa merkkiäää...). Odotan sittenkin vanhan totaalista lahoamista, ennenkuin kaivan kuvetta. Näyttää menevän ainakin 2000e :) Hästensiä en uskaltanut edes testata, ettei tulisi mieli.

Eiköhän kaikki lupaa 10 vuoden takuun rungolle, ja se on oikeasti aika passeli ikä sängylle. Sänky tai siis patja ei ole elinikäinen ostos.

Vesisänky on melkoisen mukava ja sen lämpötilan saa säädettyä mieleisekseen. Siinä voi partnerin kanssa nukkua vaikka miten sikinsokin ilman paikkojen puutumista ja seksissä voi aallokkoa käyttää hyväkseen.

Yhteistyössä