sankariteko koiralta :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sohvaperuna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

sohvaperuna

Aktiivinen jäsen
15.11.2004
3 825
0
36
Turku
Koira pelasti hylätyn vastasyntyneen
26.08.2008 13:11

Argentiinalainen koira on tehnyt sankariteon. Koira pelasti hylätyn vastasyntyneen tyttövauvan kylmästä, kun turre lämmitti vauvaa koirankopissa omien pentujensa välissä.

Maanviljelijä Fabio Anze löysi vauvan viime torstaina China-nimisen koiransa kopista. Anze soitti poliisille ja vauva kuljetettiin sairaalaan.

Lääkärit kertoivat, että jokusen tunnin ikäinen lapsi oli hyvässä kunnossa, vaikkakin lievästi ruhjeilla.

Nyt ei kukan kommentoi. Silloin kun dobermanni oli purrut poikaa niin tuli monta sivullista viestejä. Näköjään hyvillä teoilla ei ole merkitystä ja koiravihaajat eivät edes lue niitä.

Mä vaan ihmettelen että miten se koira on kantanut vauvan kotiin ilman että vahingoitti sitä!!! :o

muoks. siis niskastahan ne koirat pentujaan roikottaa niin miten muka vauva on sellaista kestänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:
Mä vaan ihmettelen että miten se koira on kantanut vauvan kotiin ilman että vahingoitti sitä!!! :o

muoks. siis niskastahan ne koirat pentujaan roikottaa niin miten muka vauva on sellaista kestänyt...

Se olisi ollut näkemisen arvoinen juttu. Aivan mahtava teko joka tapauksessa.

Alkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:
Alkuperäinen kirjoittaja NoMilkToday:

Se olisi ollut näkemisen arvoinen juttu. Aivan mahtava teko joka tapauksessa.

No on todella hienosti koira toiminut, äidinvaistot ne on niilläkin! =)

Yhteistyössä