Sanat nainen ja mies halutqqn korvata sanalla henkilö.

  • Viestiketjun aloittaja Kiltti mies 38v.
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kirjoitin kylläkin, että 'mitä tasa-arvoisempi maa', mutta jatka toki öyhöttämistä.
Löysin yhden maksumuurin takana olevan artikkelin. Ilmeisesti vertaisarviot puuttuu vielä. Näköjään myös syntyvyys nousee tasa-arvoisissa maissa.
Konservatiivien pitäis ajaa tasa-arvoa oikein urakalla tutkimusten valossa, mutta eivät näin tee.
Ehkä totuus onkin, että ne haluaa naiset takaisin keittiöön.
 
Ne rajaavat ihmistä sellaisella asialla, millä ei ole merkitystä, mutta monesti jopa haittaa. Esimerkiksi vanhustenhuolto on raskasta puuhaa, jossa voimia tarvitaan. Se on kuitenkin ollut pitkään sukupuolittunut ala pelkästään naisille. Näillä naisilla taas kuluu nivelet ja selät ihan turhan päiten, kun miehellä olisi helpompaa nostaa vanhus vaikkapa lattialta tai sängystä. Tämä aiheuttaa turhanpäiväisiä kuluja yhteiskunnalle. Puhumattkaan siitä, että joku mies saattaisi oikeasti olla todella kiinnostunut alasta.
Vastaatko sitten kysymykseeni, mitä hyötyä niistä on?
Vanhat ihmiset eivät ymmärrä tuota sukupuolineutraali hommaa, enkä kyllä itsekään ymmärrä.
Tässä asiassa on myös se toinen puoli, eli ihmiset jotka tuota eivät tahdo, joten on todella väärin pakottaa siihen.
Mä olen ainakin nainen ja naiseksi minua saa ja pitää kutsua, miksi näitä asioita ei voi tehdä niin, että ne jotka haluavat olla neutraaleja antaisivat kuitenkin oikeuden meille muille myös olla erimieltä...ja ihan siis niin ettei nimiä aleta väkisin neutralisoimaan tai ammattinimikkeitä jne...
 
Löysin yhden maksumuurin takana olevan artikkelin. Ilmeisesti vertaisarviot puuttuu vielä. Näköjään myös syntyvyys nousee tasa-arvoisissa maissa.
Konservatiivien pitäis ajaa tasa-arvoa oikein urakalla tutkimusten valossa, mutta eivät näin tee.
Ehkä totuus onkin, että ne haluaa naiset takaisin keittiöön.
No mikähän tutkimus on kyseessä, että konservatiivit eivät aja tasa-arvoa?
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Vanhat ihmiset eivät ymmärrä tuota sukupuolineutraali hommaa, enkä kyllä itsekään ymmärrä.
Tässä asiassa on myös se toinen puoli, eli ihmiset jotka tuota eivät tahdo, joten on todella väärin pakottaa siihen.
Mä olen ainakin nainen ja naiseksi minua saa ja pitää kutsua, miksi näitä asioita ei voi tehdä niin, että ne jotka haluavat olla neutraaleja antaisivat kuitenkin oikeuden meille muille myös olla erimieltä...ja ihan siis niin ettei nimiä aleta väkisin neutralisoimaan tai ammattinimikkeitä jne...
Kukaan ei ole käskenyt sua kutsumaan itseäsi mieheksi, mutta ethän itsekään voi kutsua esimiestäsi mieheksi, jos se ei tykkää siitä.
Eli sulla pitäis olla oikeus, mut muilla ei? Just joo.
 
vierailija
No mikähän tutkimus on kyseessä, että konservatiivit eivät aja tasa-arvoa?
Meinaatko, että perinteiset mallit ja mm sukupuolineutraliuden kieltäminen olisivat tasa-arvoa?
Lista, mitä konservatiivit kieltää, on niin pitkä, ettei voi edes alkaa luetella! Pahimmat konservatiivit tahtoo sen naisen sinne keittiöön synnyttämään lapsia, ei edes työelämään.
 

Yhteistyössä