Samuli Edelmann, en vaan tykkää

  • Viestiketjun aloittaja tulivaanmieleen
  • Ensimmäinen viesti
tulivaanmieleen
En vaan tykkää Samuli Edelmannista. Nuorena oli joo komea mutta mitä sitten? En ymmärrä miksi lihotti itsensä. Ei ole häävi laulaja enkä pidä yhtään sen biiseistäkään. Jotenkin turha. Ja ennemmän miellän näyttelijäksi että miksi nyt sitten laulaakin pitää tai siis on pitänyt.. jo vuosia. Tuskin itse edes niitä biisejäkään tekee että kunhan niitä lurittelee sitten. Jotenkin turhan itsetietoisen oloinen tyyppi, luulee olevansa jotenkin arvostettava kai. Ja sitten toi ihme tunteilu tuossa Vain elämäässä. Ei yhtään miehekäs. Kokoajan tippa linssissä vaikkei ole edes mitenkään hälle hnekilökohtaisia juttuja ollut edes vielä. Tai sitten feikkaa, mikä sekin ärsyttää. Yhtäkaikki en tykkää, en sitten yhtään.
 
"hymy"
Minä tykkään. Hänellä on ihanan pehmeä ääni. En ymmärrä, miksi arvostella toisten ihmisten painoa. Vaikka tämä onkin yleinen keskustelupalsta, niin minulle on ainakin opetettu käytöstavat...
 
viera.s
Minusta Samuli Edelman on komea, ei yhtään haittaa vaikka on melko tukevassa kunnossa. Ei ole kuitenkaan löysän näköinen, vaan sellainen jämerän oloinen.

Parempi Samuli on näyttelijänä kuin laulajana, mutta on hänellä joitain ihan hyviä biisejä. Vain elämää-sarjaa en ole tänä vuonna juuri seurannut, minua häiritsee siinä ylipäätään ylenpalttinen tunteilu, tuntuu kuuluvan ohjelman konseptiin.
 

Yhteistyössä